ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke interessert i å gi kunde en god opplevelse. Dårlig/ubrukelig utstyr. Flinke til å fakturere hver mnd. Aldrig noe spørsmål om du er fornøyd. Tilbyr ikke noe oppgradert utstyr. Har fortsatte det ikke komplette som kom ved bestilling.
Hei Jan! Så trist å lese at du ikke har hatt en godt opplevelse med oss. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med oss på vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, for å se om det er noe vi kan gjøre. 🙌 Mvh Martine ice.no
Og ikke minst like viktig - alltid hyggelig å prate m tlf-ansatte .. . !🌻
Hei Vigdis 😊 Så fint å høre at du er fornøyd! Takk for din tilbakemelding 💛😃 Mvh Martine ice.no
Har hatt ice i flere år, aldri opplevd noe problemer.
Hei Magdalena! Tusen takk for din tilbakemelding, og så hyggelig å høre at du er fornøyd 😍 Mvh Martine ice.no
De som jobber i ice hyggelige og serviceminded. De gangene jeg har ringt for å spørre om noe, har jeg alltid blitt møtt på en god måte.
Hei Anni 😊 Så flott å høre at du har blitt godt i varetatt! Tusen takk for din tilbakemelding. 😍 Mvh Martine ice.no
Fikk et super tilbud på ny telefon og et rimelig abonnement privat som passer mine behov etter å ha hatt jobbtelefon i alle år.
Hei, Ingerma Takk for tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt. 😊 Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Må rett og slett si at det er altfor dårlig av ICE å ikke ha klart å løse aktiverings problemene med iMessage og FaceTime. Dette har vedvart i mange uker nå og da burde man forvente bedre svar enn at dere er i dialog med Apple for å løse dette. Så min anbefaling til Apple brukere der ute som vurderer å bli ICE kunde bør revurdere dette siden sannsynligheten for at dere for aktivert iMessage og FaceTime ikke er tilstede og manglende tjenester som eSim støtte til klokka som dem sier kommer men jeg har mine tvil, basert på at dette er noe dem har sagt kommer år etter år uten at det skjer og da må man ta det dem sier med klype salt.
Hei, Kay Vi forstår at du ikke er fornøyd. Det stemmer at det er ukjent rettetid, samtidig at vi ikke tilbyr eSIM til Apple Watch. Når det gjelder problemene med iMessage og Facetime, anbefaler vi at du kontakter oss slik at vi får notert at dette også gjelder ditt mobilabonnement. Du kan kontakte oss på [email protected] 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Opplever stadig dårlig dekning samt at tlf min begynte å ringe opp div folk
Hei, Line Det er leit at du opplever problemer med dekningen og at mobilen din har begynt å ringe opp folk. Jeg anbefaler deg å kontakte oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette 😊 Ha en super dag! Mvh. Julie ice.no