ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må rett og slett si at det er altfor dårlig av ICE å ikke ha klart å løse aktiverings problemene med iMessage og FaceTime. Dette har vedvart i mange uker nå og da burde man forvente bedre svar enn at dere er i dialog med Apple for å løse dette. Så min anbefaling til Apple brukere der ute som vurderer å bli ICE kunde bør revurdere dette siden sannsynligheten for at dere for aktivert iMessage og FaceTime ikke er tilstede og manglende tjenester som eSim støtte til klokka som dem sier kommer men jeg har mine tvil, basert på at dette er noe dem har sagt kommer år etter år uten at det skjer og da må man ta det dem sier med klype salt.
Hei, Kay Vi forstår at du ikke er fornøyd. Det stemmer at det er ukjent rettetid, samtidig at vi ikke tilbyr eSIM til Apple Watch. Når det gjelder problemene med iMessage og Facetime, anbefaler vi at du kontakter oss slik at vi får notert at dette også gjelder ditt mobilabonnement. Du kan kontakte oss på [email protected] 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Opplever stadig dårlig dekning samt at tlf min begynte å ringe opp div folk
Hei, Line Det er leit at du opplever problemer med dekningen og at mobilen din har begynt å ringe opp folk. Jeg anbefaler deg å kontakte oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette 😊 Ha en super dag! Mvh. Julie ice.no
God og hyggelig service!!! Bra priser og gode rabatter. Anbefales av hele hjerte!!!!
Hei, Senada! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du er fornøyd med oss 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Vanskelig å beskrive. ICE er slik som jeg ønsker meg. Grei skuring hele veien.
Hei, Alfred! Så hyggelig at du er fornøyd med oss 💛 Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen din 😊 Ha en flott dag! Mvh. Julie ice.no
1. Hadde problemer med å få mottatt sms på min mobiltelf - temmelig problematisk ettersom alskens leverandører bruker sms som identitelssjekk. 2. Jeg hadde mange telefonhenvendelser til Ice hjelpetjenester - uten å egentlig få hjelp. Møtte flere velvillige hjelpere, men fikk lite effektiv hjelp. Mange var hyggelige men var tydelig inkomptente. Noen "unge, kjekke karer" var sogar ganske impertinente. 3. Fikk etterhvert oppfordringer om å kjøpe et slags ekstra service-abbonement - for utvidet hjelpetilbud. 4. Misfornøyd med at jeg ikke ble bedre varslet da et abonnement jeg hadde hos dere - som jeg hadde pauset - ble startet igjen uten at jeg oppfattet det. Dette kostet meg noen tusen kroner unødvendig og unyttig. 5. SMS-problemene med min Ice-telefon ble omsider løst via utmerket og effektiv hjelp fra service-/reklamasjons-avdelingen hos Elkjøp; Vinterbro. Mvh. Trond
Hei, Trondes! Takker så mye for tilbakemeldingen din. Det er veldig leit at det tok tid, men supert at det nå har løst seg 😃 Skulle du ha spørsmål eller ønsker mer hjelp er du velkommen til å kontakte oss på [email protected]. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Vel, ble overtalt til å tegne et abb til 8 mb pr måned. Bruker nesten ikke mobil så hvor blir det av resten av de resterende? Denne mnd fikk jeg en faktura som overskred de 8 og jeg skjønner ingenting. Særdeles skuffet.
Hei, Sissel Det er veldig leit å høre at du er misfornøyd! Kontakt oss gjerne på [email protected] med fult navn og mobilnummer, så skal vi sjekke om vi kan tilby deg et abonnement som bedre passer ditt forbruk. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Bra dekning område og enkel og oversiktlig " min side".
Hei, Knut! Tilbakemeldingen din er som musikk i våre ører! God dekning og en ryddig Min Side-profil er selvfølgelig ting vi har stor fokus på. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no