ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Problemer fra start til slutt. Elending kundeservice. Brudgebyr ut av det blå. Om fakrura er betalt en dag for sent sp er det incasovarsel.
Hei, Morten Dette syns jeg var leit å høre. Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg, og jeg håper du har funnet deg til rette hos din nye operatør. Har du mottat et bruddgebyr som du er uenig i, send gjerne en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det for deg. Mvh Jonas ice.no
Har vært ice kunde i 2 års tid og er storfornøyd. Flott og oversiktlig app.alle i familien er kunde hos de og det kommer vi til å fortsette med.
Hei, Roger. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ice. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Mvh Julie ice.no
Dårlig dekning i noen områder og mangler Wifi tale
Hei, Eskild Det er leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg håper du har vært i kontakt med kundeservice. Du kan også sende oss en e-post til [email protected], så skal vi hjelpe deg. Her finner du en oversikt over hvilke telefoner som støtter WiFi-Tale: https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ Mvh Julie ice.no
Opplevd at nettet av og til har vært nede, som førte til at familiemedlemmer ikke fikk kontakt med hverandre.
Hei, Hawa. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice, så skal vi selvfølgelig hjelpe dere. Du kan kontakte oss på e-post [email protected]. Mvh Julie
Jeg har sperret abonnement i november. Jeg ringte til kunde senter for å høre om det kommer en faktura for prøve perioden som jeg hadde (1kr per måned som de hadde kompanje). Hun sier at jeg ikke får noe faktura. 2 dager seinere får jeg faktur som gjelder også desember som jeg ikke er kunde lenge.
Hei, Hikmati Dette må vi selvfølgelig få ordnet opp i. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med kundeservice, anbefaler jeg at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh Julie
Kostar alldeles för mycket och mobildata går fruktansvärt sakta, kommer faktiskt aldrig rekommendera Ice, varken till mobilabonnemang eller mobilt bredband.
Hei, Elenor Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med dekningen og prisen. Jeg håper at du har vært i kontakt med kundeservice for hjelp. Dersom du ikke har vært i kontakt, kan du sende oss en e-post til [email protected]. Mvh Julie ice.no
Dårlig dekning plutselig Internett ikke fungerer Ingen oversikt på fakturaene i min side.Ikke mulig opne fakturaene på nettbanken osv osv... Denne ryker snart til annet operatør
Hei, Aaa Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med ice. Jeg anbefaler deg å kontakte oss, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Du kan kontakte oss på [email protected]. Mvh Julie ice.no