ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning i noen områder og mangler Wifi tale
Hei, Eskild Det er leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg håper du har vært i kontakt med kundeservice. Du kan også sende oss en e-post til [email protected], så skal vi hjelpe deg. Her finner du en oversikt over hvilke telefoner som støtter WiFi-Tale: https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ Mvh Julie ice.no
Opplevd at nettet av og til har vært nede, som førte til at familiemedlemmer ikke fikk kontakt med hverandre.
Hei, Hawa. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice, så skal vi selvfølgelig hjelpe dere. Du kan kontakte oss på e-post [email protected]. Mvh Julie
Jeg har sperret abonnement i november. Jeg ringte til kunde senter for å høre om det kommer en faktura for prøve perioden som jeg hadde (1kr per måned som de hadde kompanje). Hun sier at jeg ikke får noe faktura. 2 dager seinere får jeg faktur som gjelder også desember som jeg ikke er kunde lenge.
Hei, Hikmati Dette må vi selvfølgelig få ordnet opp i. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med kundeservice, anbefaler jeg at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh Julie
Kostar alldeles för mycket och mobildata går fruktansvärt sakta, kommer faktiskt aldrig rekommendera Ice, varken till mobilabonnemang eller mobilt bredband.
Hei, Elenor Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med dekningen og prisen. Jeg håper at du har vært i kontakt med kundeservice for hjelp. Dersom du ikke har vært i kontakt, kan du sende oss en e-post til [email protected]. Mvh Julie ice.no
Dårlig dekning plutselig Internett ikke fungerer Ingen oversikt på fakturaene i min side.Ikke mulig opne fakturaene på nettbanken osv osv... Denne ryker snart til annet operatør
Hei, Aaa Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med ice. Jeg anbefaler deg å kontakte oss, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Du kan kontakte oss på [email protected]. Mvh Julie ice.no
Fungerer bra, men ser at mobilnett dekning ikke er like bra som hos telenor i de områdene jeg er
Hei, Rolf. Så godt å høre at du er fornøyd med oss 😊 Vi bruker Telia sitt nettverk der vi ikke har bygd ut eget. Som du skriver kan det alikevel være noen steder der Telenor har bedre dekning og omvendt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har spørsmål om dekning eller trenger hjelp 😊 Mvh Julie ice.no
Bestilte ny telefon med abonnement. Telefon ble sendt pr post. Varsel om at telefonen kunne hentes gikk til søppelpost (veldig vanlig fikk jeg vite fordi Modina som sender ut for ice sender så mye så det oppfattes som spam!) Telefonen ble sendt i retur. Ny avtale ble inngått, men etter en god stund fikk jeg beskjed om at det muligens ikke kom telefon før etter Jul. DET var uaktuelt med avreise Namibia på Julaften. Det fantes en telefon på icebutikk i Ski..reis dit var beskjeden, så kansellerer vi din bestilling gjort på nett. Vi gjør det mens du er der så vi er sikker på at du får den ene telefonen de har før vi kansellerer. Jeg reiste til Ski (bor på Magnor 14 mil unna). Men neida. De hadde telefon, men avtalen jeg hadde tok det et par dager å få registrert kansellert! Jeg måtte reise hjem, men ble forsikret gjentatte ganger at telefonen ventet på meg..altså reservert. Da jeg fikk beskjed om at ny avtale kunne inngås forsøkte jeg å få kontakt med butikken på Ski for å forsikre meg at telefonen lå der. Komplett umulig. Reiste dit, men telefonen var solgt!! Reis til STORO, vi har en der.. Seriøst?? Dekker ice mine reiseutgifter?
Hei! Dette er selvfølgelig ikke slik det skal være. Anbefaler deg å sende en epost [email protected] så vi kan ta en nærmere titt på saken din og finne en god løsning. Mvh Stine Ice.no