ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Folk kommer ikke gjennom til meg når de forsøker ringe. Det er ekko og andre lyder på linjen, og i to av tre samtaler, detter bare kontakten bort fra samtalen.. Og denne roamingsaken, kommer og går uten at jeg rører meg en meter. Ser det er flere som har samme problemet, så håper det blir rettet opp raskt, ellers mister dere mange kunder!
Hei, Gaute Dette hørtes ikke bra ut. uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever nærmere. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg "tabbet" meg ut ved å reise fra Nice til Monaco (ikke EU) Med ice.net mobilabonnement, det kostet meg nesten 500 kr (125 kr/mb). Etter kontakt med ice.net via facebook, fikk jeg bare svar at dette var min feil, og de høye prisene på mobildata i ulike land er noe som de jobber med hele tiden. I min frustrasjon byttet jeg abonnement, og til min undring så fikk jeg vite etter igjen kontakt via facebook at selv om jeg ikke er kunde lenger, så måtte jeg pent betale for hele oktober, ellers ble det inkassosak. Altså, kunden har aldri rett. MEN, etter omtale på Bytt.no, fikk jeg tilbakemelding fra ice.net, om at dette slipper jeg å betale, fantastisk bra og helt uventet. Helomvending. Da kan jeg faktisk fortsatt snakke varmt om ice.net. Det er fortsatt småting som må bli bedre, men de er i utvikling. Etter dette vil jeg ikke utelukke en retur til ice.net. En bra start på uka.
Hei, Nicenet Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med løsningen du fikk. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss! Ønsker deg en riktig god helg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning, ustabil dekning og nett, dårlige utenlandsavtaler (ikke 4G i Enland f. eks.) Betale for full måned når abonnementet blir avsluttet 05.10...
Hei, Christian D Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at du har hatt en slik opplevelse med ditt mobilabonnement hos oss. Dersom du har problemer med 4G når du er i England f.eks, så kan du følge denne guide for å løse problemet. Du betaler alltid forskuddsvis hos oss, så om du ble kunde 01.09.17 så betaler du kun for september + de 5 dagene i Oktober. Dersom du fortsatt har flere spørsmål så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dette er det verste mobilselskapet jeg har vært borti, og jeg har prøvd mange nå. Jeg var fortsatt bundet til Phonero bedrift når det ringte en pushy salgsperson fra ICE. Han lovte at jeg skulle betale mindre hver måned, kjøpe meg ut fra Phonero og lovte meg at det ikke vil koste meg noenting å bytte over. Etter en stund fikk jeg en regning på nesten 10 000 fra Phonero, men ICE ville bare dekke 3000 og på grunnlag av at de sier veldig raskt i oppsummeringen at det er kundens ansvar å sjekke opp med tidligere selskap i forhold til kostnader, måtte jeg betale resten. Dette var på tross av at jeg flere ganger spurte spesifikt om det ville koste meg noe og fikk klar beskjed om NEI hver gang. Det var ren og skjær løgn, jeg endte opp med å måtte betale flere tusen for å være bundet i hele 3 år med dette sleipe udugelige selskapet. Aldri igjen!!
Hei, Karoline Denne saken vil jeg se nærmere på. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer. Så skal se hva som har skjedd her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
MMS er ikke lenger funksjonelt mellom min iPhone og andre mobiltlf kun mot andre iPhone-abonnement. Og dessverre hittil har all hjelpen jeg har fått vært ubrukelig...
Hei, Kari F Takk for din henvendelse. Ser ut som du mangler de riktige innstillingene for MMS på din telefon. Bruk følgende link for å se hvordan man legger inn de riktige innstillingene på din telefon. Link: https://www.ice.no/mms/ Om du fortsatt opplever så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke sakene for deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Helt håpløst selskap, bare rot, ingen kundeservice, kunden blir sittende med all belastning... Om produktet ikke virker henviser de til andre (og dyrere) produkter, eller henviser deg til klagenemd om du ønsker å si opp et produkt der de ikke leverer det du betaler for!
Hei, M Dette hørtes ikke bra ut, det er beklagelig å lese at du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer. Så skal vi gjøre alt for å gjøre deg fornøyd igjen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bytta idag Hello-SIM med ICE-SIM som eg fekk instruks om, men mobilen viser at SIM mangler. Rart. Måtte låne en annens mobil og ringe ICE, men dem tok ikke telefonen. Nå lurer jeg på hva jeg skal omtale - at jeg fekk levert en mangelfull SIM (med forbehold om at det var en brukerfeil), eller at dem ikke tok telefonen....
Hei, Kristian17 Det er veldig dumt dersom du opplever problemet du nevner. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til "[email protected]" med navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net