ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er det verste mobilselskapet jeg har vært borti, og jeg har prøvd mange nå. Jeg var fortsatt bundet til Phonero bedrift når det ringte en pushy salgsperson fra ICE. Han lovte at jeg skulle betale mindre hver måned, kjøpe meg ut fra Phonero og lovte meg at det ikke vil koste meg noenting å bytte over. Etter en stund fikk jeg en regning på nesten 10 000 fra Phonero, men ICE ville bare dekke 3000 og på grunnlag av at de sier veldig raskt i oppsummeringen at det er kundens ansvar å sjekke opp med tidligere selskap i forhold til kostnader, måtte jeg betale resten. Dette var på tross av at jeg flere ganger spurte spesifikt om det ville koste meg noe og fikk klar beskjed om NEI hver gang. Det var ren og skjær løgn, jeg endte opp med å måtte betale flere tusen for å være bundet i hele 3 år med dette sleipe udugelige selskapet. Aldri igjen!!
Hei, Karoline Denne saken vil jeg se nærmere på. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer. Så skal se hva som har skjedd her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
MMS er ikke lenger funksjonelt mellom min iPhone og andre mobiltlf kun mot andre iPhone-abonnement. Og dessverre hittil har all hjelpen jeg har fått vært ubrukelig...
Hei, Kari F Takk for din henvendelse. Ser ut som du mangler de riktige innstillingene for MMS på din telefon. Bruk følgende link for å se hvordan man legger inn de riktige innstillingene på din telefon. Link: https://www.ice.no/mms/ Om du fortsatt opplever så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke sakene for deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Helt håpløst selskap, bare rot, ingen kundeservice, kunden blir sittende med all belastning... Om produktet ikke virker henviser de til andre (og dyrere) produkter, eller henviser deg til klagenemd om du ønsker å si opp et produkt der de ikke leverer det du betaler for!
Hei, M Dette hørtes ikke bra ut, det er beklagelig å lese at du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer. Så skal vi gjøre alt for å gjøre deg fornøyd igjen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bytta idag Hello-SIM med ICE-SIM som eg fekk instruks om, men mobilen viser at SIM mangler. Rart. Måtte låne en annens mobil og ringe ICE, men dem tok ikke telefonen. Nå lurer jeg på hva jeg skal omtale - at jeg fekk levert en mangelfull SIM (med forbehold om at det var en brukerfeil), eller at dem ikke tok telefonen....
Hei, Kristian17 Det er veldig dumt dersom du opplever problemet du nevner. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til "[email protected]" med navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var fornøyd med hello mobilabonnement. Men ble solgt, kundeservice dekning og pris er dårlig... NO E D INGENTING SOM VIRKER.
Hei, Eci Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hvorfor i huleste får jeg opp ingen tjeneste når jeg er i utlandet. Dekning og tlf tjeneste fungerer bare sporadisk i utlandet. Abonnementet suger.
Hei, Torstein Takk for din tilbakemelding. Dersom du har problemer i utlandet så kan du prøve å følge denne guide. Link: https://www.ice.no/utland/ Dersom det fortsatt ikke fungerer så kan sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi feilsøke problemet du opplever. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dere kjøpte opp Hello, vi ble Ice-kunde. Familie på 4, var det ett sim kort som virket... 2 av oss var på fjellet, høstferie. Ett par telefonsamtaler, med dere, uten noe hjelp. Ringte rundt (måtte til hyttenabo å låne telefon) for å høre hvem som hadde sim kort. Mange utsolgt. 1 døgn uten forbindelse med ungdommen hjemme. Måtte kjøre 1 time for å få tak i nye sim kort. 3. Familiemedlem fikk nytt på Narvesen, det virket heller ikke.... Utrolig uproff overgang! Dårlig start!!!
Hei, Liv S Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net