ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bytta idag Hello-SIM med ICE-SIM som eg fekk instruks om, men mobilen viser at SIM mangler. Rart. Måtte låne en annens mobil og ringe ICE, men dem tok ikke telefonen. Nå lurer jeg på hva jeg skal omtale - at jeg fekk levert en mangelfull SIM (med forbehold om at det var en brukerfeil), eller at dem ikke tok telefonen....
Hei, Kristian17 Det er veldig dumt dersom du opplever problemet du nevner. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til "[email protected]" med navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var fornøyd med hello mobilabonnement. Men ble solgt, kundeservice dekning og pris er dårlig... NO E D INGENTING SOM VIRKER.
Hei, Eci Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hvorfor i huleste får jeg opp ingen tjeneste når jeg er i utlandet. Dekning og tlf tjeneste fungerer bare sporadisk i utlandet. Abonnementet suger.
Hei, Torstein Takk for din tilbakemelding. Dersom du har problemer i utlandet så kan du prøve å følge denne guide. Link: https://www.ice.no/utland/ Dersom det fortsatt ikke fungerer så kan sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi feilsøke problemet du opplever. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dere kjøpte opp Hello, vi ble Ice-kunde. Familie på 4, var det ett sim kort som virket... 2 av oss var på fjellet, høstferie. Ett par telefonsamtaler, med dere, uten noe hjelp. Ringte rundt (måtte til hyttenabo å låne telefon) for å høre hvem som hadde sim kort. Mange utsolgt. 1 døgn uten forbindelse med ungdommen hjemme. Måtte kjøre 1 time for å få tak i nye sim kort. 3. Familiemedlem fikk nytt på Narvesen, det virket heller ikke.... Utrolig uproff overgang! Dårlig start!!!
Hei, Liv S Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Spurte om hjelp med mitt SIM-kort og fikk ei superkoslig på tlf. 😊 Hun får terningkast 6 for hyggelig tlfsamtale og ringer jeg igjen, sett meg over til henne. 😉😃
Hei, Lene F Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk!😊 Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en super dag videre!😃 Mvh Carl-Fredrik ice.net
Selv om det viser full eller nær full dekning så opplever jeg at folk ikke kan få tak i meg. Dette gjelder uansett om jeg prøver 4g/3g eller 2g. Har allerede bestilt flytting til annen leverandør.
Hei, Vidar Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å løse problemet ditt men da trenger jeg litt informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer så skal vi løse problemet du opplever. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
I dag kl. 10.55 skulle jeg bytte simkort fra Hello til Ice net. Har blitt minnet på dette tidspunktet fra Ice.net gjennom flere sms. Dessverre så viser det seg at de har sendt meg et defekt simkort. Resultatet er at jeg må gå på Narvesen/Seven eleven for å hente nytt simkort for så å ringe kundeservice og aktivere. Hvilken flott velkomst fra Ice.net :-(
Hei, Steinar T Utrolig leit at du måtte opplevde det slik ved ankomst til oss. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke saken videre. Vi skal gjøre alt for å få deg fornøyd igjen. Mvh Carl-Fredrik ice.net