ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pluss: Kundeservicen var meget vennlig, effektiv og hadde god responstid på Messenger (som jeg brukte). Det var også bra service på telefon, raskt og bra. Nettsidene er veldige gode. Enkle og navigere, skillet mellom telefoni og bredbånd var utmerket, og mengden spørsmål på "ofte stilte spørsmål" var bra. Utseende på sidene var også bra. Minus: Dekningen er ikke spesielt bra der jeg er (Reinsvoll, Vestre Toten, Oppland), og jeg miste totalt signalet (derfor jeg tok kontakt med kundeservice), uten at jeg kunne forstå hvorfor, og uten at beskjeden som dukket opp på mobilen var hjelpsom.
Hei, Jan E. L Tusen takk for en hyggelig omtale, Jan! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får ikke sendt MMS. Må innstille på nytt MMS etter oppdateringer.
Vil fraråde folk på det sterkeste å velge Ice.net. Dårligere dekning enn konkurrenter, dyrere enn konkurrenter i utlandet, og «avtalebruddregning» ved avslutning av mobilabonnement på 1350.
Hei, Olsen Det er beklagelig å lese at du har problemer med dekningen vår. Jeg ser at du allerede har byttet selskap og da blir det dessverre vanskelig å feilsøke dekningen din videre. Årsaken til at du har fått "bruddgebyr" på fakturaen din er fordi du kjøpte telefonen igjennom oss til en rabattert pris. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig og bra dekning. Får mye for pengene. God kundeservice.
Hei Monica Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning på hytta i Valdres. Ellers fungerer alt utmerket.
De viser ikke vilje til service, skryter på seg dekningagaranti og jeg har ofte ikke engang telefonsignal i mitt eget hjem! I 2017!
Hei Matte, Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var tidligere fornøyd kunde hos Hello, men ble overført til Ice.net da Hello ble oppkjøpt. Fra dagen jeg satte inn det nye SIM kortet fra Ice.net har jeg hatt en merkbart dårligere mobil-opplevelse. I forhold til dekning føler jeg at jeg nå er 10 år tilbake i tid. Jeg bor i Stavanger området, så dekning burde det være på ett sted med over 130.000 innbyggere. Hvis samtalen i det hele kobler opp, opplever jeg nesten hver gang at det begynner å skurre og må tilslutt avslutte samtalen da det ikke lenger går an å høre personen i andre enden. Jeg har ikke testet mobilabonnementet i Europa, men opplevde nettopp at jeg ikke hadde dekning i det hele (!) i USA. Mobilen fungerte rett og slett ikke. Dette stedet har jeg reist til en gang i året de siste 9 årene og har aldri opplevd at mobilen ikke har fungert. Ble nødt til å kjøpe meg en mobil med kontantkort mens jeg var der. 4G opplever jeg støtt og stadig at forsvinner, på områder jeg ikke har hatt problemer før. I forhold til MMS har jeg følgt MMS oppsettet jeg fikk av Ice.net til punkt og prikke. Likevel får jeg hverken sendt eller mottatt MMS. Hvis noen sender meg en MMS kommer det opp en melding hvor jeg må trykke download, men den blir ikke lastet ned. Hvis jeg sender MMS står den lenge å sender før det kommer opp "fail". Har måttet bruke Messenger i stedet. Ser at Ice.net svarer på mange av omtalene, men dere trenger ikke svare på denne. Jeg kommer til å bytte mobiloperatør i kveld. Vil bare med denne omtalen advare andre mot å velge mobilabonnement fra Ice.net.