ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billig og bra dekning. Får mye for pengene. God kundeservice.
Hei Monica Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning på hytta i Valdres. Ellers fungerer alt utmerket.
De viser ikke vilje til service, skryter på seg dekningagaranti og jeg har ofte ikke engang telefonsignal i mitt eget hjem! I 2017!
Hei Matte, Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var tidligere fornøyd kunde hos Hello, men ble overført til Ice.net da Hello ble oppkjøpt. Fra dagen jeg satte inn det nye SIM kortet fra Ice.net har jeg hatt en merkbart dårligere mobil-opplevelse. I forhold til dekning føler jeg at jeg nå er 10 år tilbake i tid. Jeg bor i Stavanger området, så dekning burde det være på ett sted med over 130.000 innbyggere. Hvis samtalen i det hele kobler opp, opplever jeg nesten hver gang at det begynner å skurre og må tilslutt avslutte samtalen da det ikke lenger går an å høre personen i andre enden. Jeg har ikke testet mobilabonnementet i Europa, men opplevde nettopp at jeg ikke hadde dekning i det hele (!) i USA. Mobilen fungerte rett og slett ikke. Dette stedet har jeg reist til en gang i året de siste 9 årene og har aldri opplevd at mobilen ikke har fungert. Ble nødt til å kjøpe meg en mobil med kontantkort mens jeg var der. 4G opplever jeg støtt og stadig at forsvinner, på områder jeg ikke har hatt problemer før. I forhold til MMS har jeg følgt MMS oppsettet jeg fikk av Ice.net til punkt og prikke. Likevel får jeg hverken sendt eller mottatt MMS. Hvis noen sender meg en MMS kommer det opp en melding hvor jeg må trykke download, men den blir ikke lastet ned. Hvis jeg sender MMS står den lenge å sender før det kommer opp "fail". Har måttet bruke Messenger i stedet. Ser at Ice.net svarer på mange av omtalene, men dere trenger ikke svare på denne. Jeg kommer til å bytte mobiloperatør i kveld. Vil bare med denne omtalen advare andre mot å velge mobilabonnement fra Ice.net.
Jeg har ikke hatt det så lenge, bare ett par mndr. Men så langt er jeg fornøyd som det er nå.
Har vært positivt overrasket over kundeservicen de gangene jeg har ringt. Får sjelden noe ekstra på regningen slik jeg ofte fikk tidligere fra annen leverandør. Dekningen er noe begrenset på hytten som befinner seg på Hamarøy, men for mitt vedkomne skal hytten være ett fristed, så det er egentlig greit å bli "avklimatisert" fra facebook å alt annet man sjekker titt og ofte.
Hei Kristine H. P Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det eneste bra er at kunderservicen er veldig bra. Ellers, er de elendige. Var i utlandet og fikk ikke bruke telefonen i nesten hele perioden, altså 21 av 25 dager. Og snakk om å måtte bruke vanvittig mye tid på å fikse det. Har også fått faktura på gammel adresse, selv om jeg ringte og meldte ifra. Så da måtte jeg betale fordi den var ikke betalt. Kan si at de beklaget mye og fikk noen måneders gratis på grunn av alt, men det var ikke verdt det. Kommer aldri tilbake.
Hei Martin, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" husk å ta med navn og telefonnummeret det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net