ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringte i dag og skulle si opp mitt fryste abb. 1/8-21. Fikk beskjed om at de måtte sette igang abb. Før jeg kan avslutte. Dvs at jeg må betale for to måneder. Mener å huske at dere på et tidligere tidspunkt har sagt at dere skulle avslutte arbeid i Sverige. I natt fikk jeg en regning fra dere. Inget av dette henger på greip og jeg ønsker ikke å betale noe mer til dere. Sonja
Hei, Sonja Veldig kjedelig situasjon dette. Send oss en e-post til [email protected] med nummeret eller kundenummeret dette gjelder, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Kristine ice.no
Jeg bestilte en 30GB abonnement fra dem. Prisen virket ok ut så jeg tenkte hvorfor ikke. Men så viste det seg at selv om man prøver så vill man ikke engang klare å bruke mere en 3GB i løp av en månde siden nettverksfarten demmes er så utrulig treig. Dekkning var også helt vanvitig dårlig. Når jeg var på jobb så kunne jeg ikke engang snakke med venner over tlf. Også etter jeg byttet til noe annet så forsetter de å ringe meg hele tiden og spør om jeg er intresert i dem. NEII jeg er ikke det. De ringer altids fra nye nummer og jeg får ikke dem til å slutte å plage meg med deres helt forferdelige mobil abonnement. Anbefalt på det sterkeste å ungå dem.
Hei, Emil Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen din hos ice. Det kan være at du bor i ett område hvor vi ikke har så god dekning, og i de situasjonene får vi dessverre ikke gjort noe med problemet. Men vi utvider oss stadig og bygger hele tiden ut nettet vårt i områdene hvor vi ikke har dette enda. Ang. selgere som ringer deg med nye tilbud, så er dette noe du kan reservere deg for i Brønnøysundregistrene. Bare gå inn på brreg.no og velg "Reservasjon mot telefonsalg og adressert reklame". Håper dette var til hjelp. Mvh. Kristine ice.no
Går utrolig fort tomt... 10gb varer ikke i 3 timer en gang... helt fu****gs håpløst as.!💯
Hei, Michael Dette hørtes ut som en utfordring. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato samt telefonnummeret ditt, så skal vi se om vi kan finne en bedre løsning for deg. Mvh. Anne ice.no
Sliter med telefonen mister kontakten med ice+ veldig ofte selv om dekningskartet sier gode forhold. Er veldig lei av dette og føler jeg betaler for et produkt jeg ikke får benyttet slik dere skryter av. Har også gjort manuelt søk, men det hjelper ikke. På kundesenteret deres er det lite hjelp å få. De sier det ikke skal skje, men det skjer hele tiden.
Hei, Pål Det er leit å høre at mobildataen din/data frihet ikke fungerer optimalt. Dette skal ikke være så ustabil. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Mvh Christine ice.no
Etter å vært (Firma) Ice Beredbånd kunde i rundt 10 år ga vi opp på fredag .... Vi fikk chattet med en mengde høfflige og ikke fult så høflige mensker som alle hadde en ting til felles at de ikke løste oppgaven, som var å få oss på nett igjen etter at ICE hadde sperret abonomentet da de trodde vi ikke ville ha det lenger . De ga aldri beskjed om dette hverken skriftlig eller muntlig. Å ringe eller sende oss en mail gadd de ikke, eller kanskje bare ikke ville? Ringer du, sikrer ICE seg mot å hjelpe, med at du først skal ha ditt fulle person nummer, så Firmanavn og MVA nummer. Når de fått det, vil de også ha kundenummer. Er du så uheldig at ICE skifter kundebehandler midt i Chatten må alt skrives inn på nytt. Påpeker du dette får du beskjed om at det må du desværre gjøre. Ber du dem å få noen til å ringe tilbake når problemet er løst får du beskjed om at det kan de ikke selv om de har inrømmet at de har gjort en feil og at du du ikke har bredbånd ... Vi var fornøyde med ICE tidligere og hadde gode opplevelser med både dekning og kunde service. De siste årene opplever vi det som kvalteten på tjenesten har forsvunnet, og at det er lite å tjene på å fortsette med ICE pga av dekning. Da de hadde problemer med batteri lading på ruteren fikk vi tilsendt en klumpete lader med et adapter som aldri passet helt til utstyret,( så nå blir det en tur til afalsplassen hvor ICE routeren havner.) Konklusjonen vi drakk er å holde seg unna
Hei, Jan Etter så mange år som kunde er det leit å høre at du skulle ende opp med å få en slik kundeopplevelse. Å kunne gi den beste kundeservicen mulig er mer enn viktig for oss. Jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din, og jeg har tatt alt dette videre. Hilsen Jonas ice.no
Her var jeg klar til å trykke bestill, men hører på tilbakemeldingene til det norske folk å styrer unna. Tilbakemeldingene fra ice her inne er også usedvanlig dårlige og gir meg 0 tro på selskapet videre.
Hei, Daniel Du er selvfølgelig velkommen til å bli kunde hos ice om det skulle være ønskelig å prøve oss ut, enten nå eller i framtiden. Vi har mange fornøyde kunder, og det er høyt mulig at du blir en av dem hvis du velger å gi oss en sjanse! Send oss gjerne en e-post til [email protected] om du er usikker på noe, eller om du har spørsmål vedrørende abonnementene våres. :) Mvh Jonas ice.no
Hatt ice noen år og dette har fungert frem til i høst. Fikk nytt modem, oghar siden hatt problemer. Fikk nytt modem igjen rett over påske, og etter utallige telefoner til kundeservice har jeg fortsatt ikke nett. Det har ikke vært trafikk på mitt abb på sikkert 6 måneder, men faktura kommer. Er så møkkalei Ice. Får opplyst det ikke er driftsproblemer. Kommer til å si opp mitt abonement. Min datter er på hytta nå, og har ikke problemer med hennes bredbånd.
Hei, Rune Det er leit å høre at det har vært så mye problemer med ditt mobile bredbånd. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected], så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Jonas ice.no