ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
- Ble lovet dekning av bruddgebyr , men får ekstra bindetid på 36mnd visst de betaler dette. Ble ikke opplyst av selger om dette I tilegg til 24mnd binding som var obligatorisk for den "gode" prisen de tilbydde. - Tilbyr ikke wifi tale om ikke rett telefon. (Dette oppdager man selvsagt etterpå) Men selvfølgelig tilbyr de ekstra tjenester som igjen koster mer penger for å kunne dekke dette. Styr unna!
Hei Bjørn! Dette høres ikke bra ut. Du kan gjerne ta kontakt med oss på ice.no@bytt hvor du kan sende oss en e-post med en forklaring på saken din, så skal vi få tatt en titt på den. Mvh Stine Ice.no
Vanskelig å få kontakt med. Lover å ringe tilbake, men gjør det ikke. Missfornøyd
Hei Knut E! Så leit å høre at du har den opplevelsen med oss, det er virkelig ikke slik vi ønsker at du som kunde skal oppleve. Hvis du ønsker er det mulighet å kontakte oss via vår chat eller e-post istedenfor om dette passer bedre :)
Jeg har hatt ice i mange år og er veldig fornøyd. Veldig fint med gratis iceJunior abonnement. I tillegg er det fint med iceUng for de under 29 og mulighet for å legge på 1000GB data når jeg trenger ekstra mye data.
Hei Siril B! Tusen takk for flott tilbakemelding, dette setter vi virkelig pris på! Mvh Stine Ice.no
Pass på at du har rett telefon før du vurderer de her. Ellers får du ikke det du vil få hos alle andre
Hei, Thomas Det er leit å høre at vi ikke tilbyr Wi-Fi tale på din telefon enda. En liste over støttede telefoner ligger på hjemmesiden vår, og vi jobber kontinuerlig med å utvide denne listen med så mange telefonmodeller som mulig. Du er selvfølgelig velkommen til å bli kunde hos ice igjen senere, hvis telefonen din havner på listen vår en dag, eller hvis du skaffer deg en ny telefon som vi tilbyr Wi-Fi tale på! Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Når man blir fortalt at dette abbonemang skal bruke Telia sine master når man er i område hvor Ice ikke har dekning...så stemmer det på ingen som helst måte. Folk som har Telia abb, sitter med full dekning og jeg sitter med en strek og 0.2kb netthastighet. Bor du i grisgrendte strøk er dette absolutt ikke å anbefale. I byene er det sikkert topp,bare ikke byen er for liten😂
Hei, Goldis Så leit at du opplever dårlig dekning hos oss! 😞 Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer og adresse, slik at vi kan undersøke dekningsforholdene der du ferdes, og om noe kan gjøres for å forbedre eller stabilisere dekningen. Ha en god dag! Mvh Rebekka ice.no
Jeg har nå vært kunde i noen måneder og ønsker å dele mine erfaringer så langt. Dekningen har vært god hvor jeg ferdens i Innlandet fylke så føler ikke har noe å usette på det. Kundeservicen er noe av beste jeg har vært borti. Utrolig raske å komme i kontakt med. Dem er hyggelige og imøtekommende som ordne det du trenger hjelp til. Gir god informasjon underveis. Det er også veldig hyggelig at dem er flinke til å spørre til slutt om det er noe mer man lurer på eller trenger hjelp til. Kanskje man hadde mer på hjerte men tenkte ikke å spørre om det der og da, men siden dem spør gjør det likevel. Tommel opp. :) Opplever tjenester og prisene til å være gode, men kunne ønske at dem tilbyr et iceMax abonnement med fri fart opptil 100GB, det ville vært supert. :) Håper eSim støtte for Apple Watch snart kommer på plass og vet dere jobber med saken så gleder meg til dette. ICE appen synes jeg absolutt er god og endelig kom muligheten til å bestille eSim i appen og for meg som ikke bruker fysisk SIM-kort var dette svært etterlengtet mulighet og jeg satte virkelig pris på dette her. :) :) :)
Hei, Kay For en fantastisk tilbakemelding! Det er supert å høre at du er fornøyd med ice, og vi håper selvfølgelig at det fortsetter slik i lang tid fremover. Kundeservice gjør alt de kan for å hjelpe, og du må aldri nøle med å ta kontakt om du har spørsmål eller noe du ønsker hjelp med! En utvidet versjon av iceMax er en interessant ide som jeg har tatt videre med riktig avdeling. Vi går en spennende tid å vente, og vi følger nøye med på forbruket og behovet til kundene våre, så her kan alt skje! Når det gjelder eSIM for Apple Watch, har jeg dessverre ingen estimert lanseringsdato enda. Vi gleder oss uansett veldig til vi kan tilby dette. Jeg ønsker deg en strålende dag! Mvh Jonas ice.no
Å få hjelp til mobil når den er kjøpt fra Ice er nærmest umulig. Min mobil sier " finner ikke bilde" hver gang jeg slår på, noe jeg ikke har bedt om. Finner de bildene jeg ønsker når jeg vil uten feilmelding takk.
Hei, Helle Det hørtes litt merkelig ut! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fult navn, mobilnummer, og en detaljert beskrivelse av problemet, så skal vi selvfølgelig se nærmere på det. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no