ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Å få hjelp til mobil når den er kjøpt fra Ice er nærmest umulig. Min mobil sier " finner ikke bilde" hver gang jeg slår på, noe jeg ikke har bedt om. Finner de bildene jeg ønsker når jeg vil uten feilmelding takk.
Hei, Helle Det hørtes litt merkelig ut! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fult navn, mobilnummer, og en detaljert beskrivelse av problemet, så skal vi selvfølgelig se nærmere på det. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Veldig bra dekning+ billig som bare det.Hadde Vipps tidligere(Noe som DNB hadde når du var kunde der,men dette Firma er lagt ned,og vi ble flyttet over til Ice.Veldig veldig fornøyd med Ice sine priser osv osv.👍
Hei, Aage Takk for super tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Variabel og mye dårlig dekning Håper utbygging i mitt distrikt
Hei, Aud Det er leit å høre at du opplever dekningen som både variabel og dårlig. Dette er selvfølgelig noe vi ønsker å se nærmere på. Kontakt oss gjerne på [email protected] med fult navn, mobilnummer, og adresse. Vi undersøker i så fall dekningsforholdene der du bor, og om noe kan gjøres for å forbedre eller stabilisere dekningen din. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Har vært kunde i over 10 år, aldri hatt noen problemer med verken pris, ringing, sms, dekning og datatrafikk. Billige abonnement med mye data inkludert, og helt ok dekning, ingenting å klage på i hverdagen, foruten togreiser og enkelte fergereiser hvor dekningen er svært svak eller ikke-eksisterende til tider, men det opplever også folk med andre operatører fra tid til annen. Opplever også motsatt hvor jeg har god dekning enkelte steder, mens andre har mye dårligere dekning. Behjelpelig kundeservice, og ikke minst gode tilbud på mobiltelefoner med store prisavslag kontra å kjøpe mobil hos andre operatører.
Hei, Leander Så koselig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no
Ustabilt og generelt dårlig internett. Ble lurt til å bytte internett og mobil over til ICE for hele bedriften. I morgen tidlig så byttes dette tilbake. Misfornøyd deluxe
Jeg var Vipps kunde som fulgte med med over til Ice. Som Ice kunde kan jeg plutselig ikke lenger motta Sms'er fra min spanske bank. Nå sitter jeg på en bunke med regninger som jeg ikke får betalt. Problemene begynte den dagen jeg ble kunde i Ice. Men hos Ice sin support er det ikke hjelp å få. Ice sier det er ikke feilen deres og løper fra sitt ansvar. Jeg ser på nettet at mange andre Ice kunder har opplevd det samme problem. Ingen fikk hjelp fra Ice. De måtte bare bytte til en operatør tilknyttet Telenornettet. Og da var problemet løst.
Hei Paul K, Dette må jeg få sett på for deg. Det er fint om du kan sende meg en epost med litt mer informasjon i saken. Eposten kan du sende til [email protected]. Legg ved ditt mobilnummer og fulle navn, så skal jeg se hva som er gjort når du har vært i kontakt med oss tidligere. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no
Dekker ganske enkelt over at abonnementet inneholder 2 års binding. Hadde aldri inngått avtale hvis selger hadde sagt dette. Kundeservice skylder på oss fordi vi ikke leste SMSen fra dem godt nok, men når du har selgeren på tråden og stresser deg 5 minutter etter mottak, så leser du ikke hele blekka. Dette vet ICE og skor seg på det. STYR UNNA KJELTRINGENE!
Hei Anders N, Dette må vi se nærmere på. 2 års bindingstid høres ut som et bedriftsabonnement. Jeg skal se på saken din hvis du sender meg litt mer informasjon en en epost til [email protected]. Legg da ved mobilnummeret ditt, så skal jeg sjekke opp hva som har skjedd her. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.n