ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har nå vært kunde i noen måneder og ønsker å dele mine erfaringer så langt. Dekningen har vært god hvor jeg ferdens i Innlandet fylke så føler ikke har noe å usette på det. Kundeservicen er noe av beste jeg har vært borti. Utrolig raske å komme i kontakt med. Dem er hyggelige og imøtekommende som ordne det du trenger hjelp til. Gir god informasjon underveis. Det er også veldig hyggelig at dem er flinke til å spørre til slutt om det er noe mer man lurer på eller trenger hjelp til. Kanskje man hadde mer på hjerte men tenkte ikke å spørre om det der og da, men siden dem spør gjør det likevel. Tommel opp. :) Opplever tjenester og prisene til å være gode, men kunne ønske at dem tilbyr et iceMax abonnement med fri fart opptil 100GB, det ville vært supert. :) Håper eSim støtte for Apple Watch snart kommer på plass og vet dere jobber med saken så gleder meg til dette. ICE appen synes jeg absolutt er god og endelig kom muligheten til å bestille eSim i appen og for meg som ikke bruker fysisk SIM-kort var dette svært etterlengtet mulighet og jeg satte virkelig pris på dette her. :) :) :)
Hei, Kay For en fantastisk tilbakemelding! Det er supert å høre at du er fornøyd med ice, og vi håper selvfølgelig at det fortsetter slik i lang tid fremover. Kundeservice gjør alt de kan for å hjelpe, og du må aldri nøle med å ta kontakt om du har spørsmål eller noe du ønsker hjelp med! En utvidet versjon av iceMax er en interessant ide som jeg har tatt videre med riktig avdeling. Vi går en spennende tid å vente, og vi følger nøye med på forbruket og behovet til kundene våre, så her kan alt skje! Når det gjelder eSIM for Apple Watch, har jeg dessverre ingen estimert lanseringsdato enda. Vi gleder oss uansett veldig til vi kan tilby dette. Jeg ønsker deg en strålende dag! Mvh Jonas ice.no
Å få hjelp til mobil når den er kjøpt fra Ice er nærmest umulig. Min mobil sier " finner ikke bilde" hver gang jeg slår på, noe jeg ikke har bedt om. Finner de bildene jeg ønsker når jeg vil uten feilmelding takk.
Hei, Helle Det hørtes litt merkelig ut! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fult navn, mobilnummer, og en detaljert beskrivelse av problemet, så skal vi selvfølgelig se nærmere på det. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Veldig bra dekning+ billig som bare det.Hadde Vipps tidligere(Noe som DNB hadde når du var kunde der,men dette Firma er lagt ned,og vi ble flyttet over til Ice.Veldig veldig fornøyd med Ice sine priser osv osv.👍
Hei, Aage Takk for super tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Variabel og mye dårlig dekning Håper utbygging i mitt distrikt
Hei, Aud Det er leit å høre at du opplever dekningen som både variabel og dårlig. Dette er selvfølgelig noe vi ønsker å se nærmere på. Kontakt oss gjerne på [email protected] med fult navn, mobilnummer, og adresse. Vi undersøker i så fall dekningsforholdene der du bor, og om noe kan gjøres for å forbedre eller stabilisere dekningen din. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Har vært kunde i over 10 år, aldri hatt noen problemer med verken pris, ringing, sms, dekning og datatrafikk. Billige abonnement med mye data inkludert, og helt ok dekning, ingenting å klage på i hverdagen, foruten togreiser og enkelte fergereiser hvor dekningen er svært svak eller ikke-eksisterende til tider, men det opplever også folk med andre operatører fra tid til annen. Opplever også motsatt hvor jeg har god dekning enkelte steder, mens andre har mye dårligere dekning. Behjelpelig kundeservice, og ikke minst gode tilbud på mobiltelefoner med store prisavslag kontra å kjøpe mobil hos andre operatører.
Hei, Leander Så koselig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no
Ustabilt og generelt dårlig internett. Ble lurt til å bytte internett og mobil over til ICE for hele bedriften. I morgen tidlig så byttes dette tilbake. Misfornøyd deluxe
Jeg var Vipps kunde som fulgte med med over til Ice. Som Ice kunde kan jeg plutselig ikke lenger motta Sms'er fra min spanske bank. Nå sitter jeg på en bunke med regninger som jeg ikke får betalt. Problemene begynte den dagen jeg ble kunde i Ice. Men hos Ice sin support er det ikke hjelp å få. Ice sier det er ikke feilen deres og løper fra sitt ansvar. Jeg ser på nettet at mange andre Ice kunder har opplevd det samme problem. Ingen fikk hjelp fra Ice. De måtte bare bytte til en operatør tilknyttet Telenornettet. Og da var problemet løst.
Hei Paul K, Dette må jeg få sett på for deg. Det er fint om du kan sende meg en epost med litt mer informasjon i saken. Eposten kan du sende til [email protected]. Legg ved ditt mobilnummer og fulle navn, så skal jeg se hva som er gjort når du har vært i kontakt med oss tidligere. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no