ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
4g er dårlig. Når den viser lte går det tregt. Andre i familien benytter One Call og Telenor og har bedre fart & dekning.
Hei, Ke Takk for din tilbakemelding. Det er slik at hastighet og dekning kan variere og av og til vil du ha bedre hastighet en andre i familien og i andre områder vi de ha bedre dekning/hastighet en deg. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en titt å se om det er noe vi kan gjøre. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Meget dårlig behandling, kjøpte mobilt bredbånd for å benytte dette i båt, da Ice.net ga utrykk for at dette var det beste på markedet, min erfaring var stikk motsatt, dette virket ikke, men å få refundert dette var bortimot umulig, selv hadde jeg betalt for router pluss mnd. avgift, da jeg ville avslutte å sende routeren tilbake tok det uker og måneder, når de endelig aksepterte måtte jeg fortsette å betale avgift i to måneder og jeg måtte sende routeren inn uten å få refundert beløpet jeg hadde betalt for denne, dette måtte jeg akseptere hvis de skulle avslutte abonnementet, dette er faktisk det dårligste opplegg jeg noen gang har opplevd....
Hei, Helge Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har nettopp kjøpt meg ny telefon og byttet abonnement til ice net. Får ikke til å aktivere det nye simkortet, får feilmelding på ice.net sin nettside og siden mitt forrige er avsluttet har jeg heller ingen mulighet til å ringe.
Hei, Maren Dette høres ikke bra ut. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller deg på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Blir lovet at vedkommende skal ringe tilbake, det skjer aldri, alt for dårlig.
Store problemer med å koble til telefon nett og data bruk, måtte ringe kundesenter fra annen tlf for å få hjelp til å stille alt inn på nytt, samme leksen når jeg kom tilbake til Norge.
Hei, Linda N Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene våre og din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du fortsatt har problemer så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mye bedre enn telenor og telio. Føler meg trygg som kunde. 😊
Kundebehandler legger på midt i en samtale da han blir irritert over at jeg ikke forsto hva han prøvde å si! Som kundebehandler må man prøve å ha forståelse å ha tålmodighet å ytre service!! I andre tilfeller ble jeg lovt ting som neste gang jeg ringte fant ut at bare var tull!! Ikke greit å love kunder ting som ikke stemmer!! Bortsett fra kundebehandlinga er jeg fornøyd! :P
Hei, Sina Dette høres ikke bra ut. Det skal selvfølgelig ikke være slik når du snakker med oss. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik