ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er en svært fornøyd kunde å vil bli hos dere så lenge jeg har mobiltelefon.
Jeg var i en kinkig situasjon da mobilen ble sperret og puk-koden ikke var tilgjengelig, Ice.net hjalp meg umiddelbart via messenger Facebook.
Hei Einar, Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding, Einar! Det setter vi pris på. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Så hyggelig sørvis. Alt blir ordnet av dere, å det setter jeg pris på. Oppfordre alle som vil ha. Det som er bra er den hyggelige sørvisen, å billig mobilabonnement.
Hei Eilertsen, Tusen hjertelig takk for en hyggelig omtale, Eilertsen! Det varmer å høre at du er fornøyd. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredirk ice
Brukte Facebook når jeg trengte hjelp på en lørdag kl 1815. Problemet løst før 1830!
Når kundeservice normalt er stengt eller lange køer utmerker Ice seg med meget raske tilbakemeldinger gjennom sosiale medier. Fortsett det gode arbeidet. Begge barna har Ice og kommer nok til å fortsette med det. Ingen skjulte kostnader heller!
Hei Raimond T, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått! Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Veldig fornøyd med Ice. Har bra dekning så og si over alt. God kundeservice og det er et billig mobilabonnement.
Hei Maiken, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. :) Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Som student har jeg fått veldig mye ut av pengene! Jeg får ingen uhyggelige overraskelser når regninga faktureres. Kundeservicen er superrask, veldig hyggelig og i møtekommende. Som fast kunde i 3 år har jeg kun sett positiv utvikling hos Ice. Hastigheten på mobildataen er relativt grei til mitt bruk. Men dekningen kan være som så i utkantstrøk. Dessuten kunne jeg ønske at man kunne se om fakturaen er betalt på min side, da dette er noe jeg glemmer fort. Svidde etter en dyr affære med inkasso, og det kom ingen påminning eller purring i forkant.
Hei Anna, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Din tilbakemelding er veldig viktig for oss og vi tar det med oss videre. Dekningen er noe vi jobber hele tiden med så forhåpentligvis vil den bare bli bedre i området du oppholder deg. Vi jobber med en ny min-side nå, jeg tar med ønsket ditt videre internt. Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice