ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sier du opp abonnementet ditt i god tid før måneden er omme, blir porteringstiden avgjørende om hvorvidt du må betale en hel ny måned. Som for oss gled porteringstiden inn med 2 dager i neste måned og en hel ny måned måtte betales. Det hevder ice.net de er i sin fulle rett til å gjøre. God kundeservice ikke sant?
Hei, Ivar Jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken din. Det er veldig dumt dersom du føler at kundeservicen du mottok av oss, ikke var til nytte for å løse problemene du nevner. Dersom du sender en e-post til "[email protected]" slik at vi kan se hva vi kunne gjort annerledes i saken din. Ber deg oppgi følgende informasjon: - Telefonnummer - Mobiltype - Fullt navn Håper virkelig at du tar kontakt, slik at vi kan lære av denne saken. Ser at du har byttet selskap, men vit at du alltid er velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning på internett, ubrukelig! Har ringt Ice flere ganger, men det hjalp svært lite!
Jeg og 2 andre i familien min har ikke noen tjeneste i USA. Det har virket helt fint i EU og EØS. Mobilen prøver å søke etter en mobiltjeneste hele tiden, men finner ingen. Abonnementet det er snakk om er Mobil 2GB.
Hei, Håkon Når du er i USA må du endre på innstillingene på SIM-kortet ditt. Gjør følgende: Gå inn på Innstillinger - Telefon - SIM programmer - internat.Roaming - Modus - Manuell - Roamingnett Viktig at du aktiverer "Roamingnett" når du er i utlandet. Når du kommer tilbake til Norge, må du endre tilbake til "Hjemmenett" for å få tilbake dekningen i Norge. Da kan det være mulig dere befinner dere i ett område som er uten dekning. Men har dere forflyttet dere til ett nytt land må dere legge inn innstillingen på nytt. Så forsikre deg om at dere endrer til Roamingnettet igjen. Står dere koblet på roamingnettet nå, kan du skru telefonen helt av og på igjen. Vi jobber hele tiden for å forbedre våre tjenester og vi VET at denne metoden er slitsom. Vi takker for din tilbakemelding og tar med oss dette videre. Om du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er stort sett veldig fornøyd med icenet. Prisene er veldig gode, og dekninga er god. Servicen kunne vært lettere tilgjengelig. En chat integrert i nettsiden, og i app gjør kommunikasjon veldig enkelt, og ikke minst mer tilgjengelig.
Hei, Kjersti Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og din en riktig fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Kundeservicen hos Ice er eksemplasisk. Får alltid svar/hjelp til det jeg lurer på.
* Chat med kundeservice er bra, da jeg må være tilgjengelig på telefon i arbeidstid. Får også informasjonen skriftlig. * Kundekonsulenter kan bli flinkere til å bekrefte informasjonen som legges inn i systemet deres. Påse at det er riktig bruker, eier, telefonnummer, porteringsdato etc. IKKE TA NOE SOM EN SELVFØLGE! Aller helst skulle jeg lagt informasjon inn i systemet deres selv slik at jeg visste det ble riktig. * Sjekket skjemaet på nett, det var utfyllende, men manglet mulighet for selv å kunne sette porteringdato. OneCall krever at måneden betales i sin helhet. Derfor ønskes porteringsdato siste dag i måneden. Slike vilkår bør det tilrettelegges mer for. * Bekreftelse på e-post med utfyllende informasjon. Bestilte en portering til bedrift. Kontraktsdokumentet som kom på e-post der er et godt eksempel på hvordan det også bør være på bedrift. Denne e-posten bør komme FØR man bekrefter portering slik at man kan sjekke at informasjonen er riktig og i henhold til avtale med kundekonsulent, før man bekrefter noe som helst. Fikk en e-post, men der stod det blant annet ikke hvilket telefonnummer det gjaldt. Vi fikk oppklart det, og det viste seg at tidligere kundekonsulent hadde lagt inn feil telefonnummer. Heldigvis var dette nummeret overført til min jobb, og portering ble stoppet pga. jobben var eier. Hadde det ikke vært for dette hadde vi ikke merket noe til feilen før gammelt sim-kort hadde sluttet å virke. DET hadde vært krise. Basert på feil i porteringen på mitt tlfnr. til jobbens operatør, OG den ene feil-bestillingen her, gjør at jeg stoler mindre på kundekonsulenter, noe som igjen gjør at jeg stiller ekstremt høye krav til konsulentens kommunikasjonsevner. Nå krysser jeg alt jeg har for at det tredje telefonnummeret jeg administrerer blir portert til dere uten problemer. Ha en fortreffelig dag videre.
Hei, Anita Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, og din tilbakemelding er viktig for oss. Om du ønsker så kan vi ta å dobbelsjekke om alt er i orden med porteringen din. Send oss en e-post til "[email protected]" med telefonnummeret det gjelder så undersøker vi videre. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har ikke hatt ice så lenge men godt fornøyd med hjelpen fra kundeservicen.