ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har blitt tvunget over så vet ikke mye. Men er fint at dere kan nås på fb. Fine svar men kunne vært enda tydeligere på dem.
Hei, Gea Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldingene vi får og tar med oss dette videre. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Først ute med data rollover, ser frem til datasim for kartbruk, etc når det kommer. Savner tilbud med dual sim for bruk av samme nummer på 2 telefoner. Ellers grei service.
Hei, Odd I Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Din tilbakemelding er viktig for oss derfor tar jeg med ditt ønske videre intern så får vi se hva fremtiden bringer. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er veldig fornøyd med at jeg fikk nedgradere til et billigere abonnement og beholde data rollover mengden fra måneden før. Ville egentlig gå tilbake til samme abonnement, men uten "Bruk i EU" (for å spare de 29,- som student), men med å gå over til 500 mb data (og det vanlige) til 99,-, så blir det i praksis 1 gb abonnementet som jeg hadde før, som var på 1 gb (jeg bruker ikke all dataen hver måned). Utenom det er jeg svært fornøyd med at det går an å bytte abonnement over tekst, Facebook. Da slapp jeg den litt bullshit-kostnaden med femsifrede numre :P
Hei, Jan I. N Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre du er fornøyd med oss. Du ringer gratis til oss så lenge du er kunde hos oss, ellers så er det bare å fortsette å bruke Facebook om du lurer på noe eller trenger hjelp med noe. :) Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Flink kundebehandler, fikk svar på det jeg lurte veldig raskt.
Har hatt mobilt bredbånd fra ICE i 6 år og spesielt de siste årene har nettet gått fra å være litt dårlig til helt elendig. Og særlig etter oppgraderingen til 4G. Jeg har byttet til Chess sitt mobile bredbånd siste året og det er en helt annen verden både mht. til hastighet og kundeservice.
Hei, Sveinj Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Behjelpelige og effektive i kundeserviceavdelingen!
Kundeservicen lyver og er nedlatende over chat på facebook. De anklaget meg til å ha godtatt et dyrere abonnement ved at jeg hadde tykket på en link gjennom en mail, noe jeg selv ikke erkjenner. Har nå byttet til chilli mobil, og de ser ikke ut til å bry noe om dette. I tillegg null dekning 20% av tiden og null tjeneste i utlandet - noe som gjorde turen gjennom Mexico og Miami ganske forferdelig. ;) Gjør ingenting for å gjøre opp for seg.
Hei, Linn Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net