ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billig. Omstilles ikke automatisk på utenlandsreiser som er en av grunnene til vurdering av annen aktør. Problemer med MMS. Tregt nett.
Hei, Marit Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Det er beklagelig å lese at du har problemer med tregt nett og MMS. sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å løse problemet du opplever. Håper å høre fra deg Mvh Carl-Fredrik ice.net
De nekter å finne feil i nettet. Løsningen dies er å fristille oss fra bindingstiden.
Støy og piping/hyling på innkommende samtaler. Går ikke an å føre en normal samtale, siden man må holde telefonen/handsfree en meter unna på grunn av ulydene i nettet. Kundeservice nekter for at det er et problem, og sier de ikke kommer til å gjøre noe med det. STYR UNNA!!!
Hei, Øystein Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har blitt tvunget over så vet ikke mye. Men er fint at dere kan nås på fb. Fine svar men kunne vært enda tydeligere på dem.
Hei, Gea Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldingene vi får og tar med oss dette videre. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Først ute med data rollover, ser frem til datasim for kartbruk, etc når det kommer. Savner tilbud med dual sim for bruk av samme nummer på 2 telefoner. Ellers grei service.
Hei, Odd I Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Din tilbakemelding er viktig for oss derfor tar jeg med ditt ønske videre intern så får vi se hva fremtiden bringer. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er veldig fornøyd med at jeg fikk nedgradere til et billigere abonnement og beholde data rollover mengden fra måneden før. Ville egentlig gå tilbake til samme abonnement, men uten "Bruk i EU" (for å spare de 29,- som student), men med å gå over til 500 mb data (og det vanlige) til 99,-, så blir det i praksis 1 gb abonnementet som jeg hadde før, som var på 1 gb (jeg bruker ikke all dataen hver måned). Utenom det er jeg svært fornøyd med at det går an å bytte abonnement over tekst, Facebook. Da slapp jeg den litt bullshit-kostnaden med femsifrede numre :P
Hei, Jan I. N Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre du er fornøyd med oss. Du ringer gratis til oss så lenge du er kunde hos oss, ellers så er det bare å fortsette å bruke Facebook om du lurer på noe eller trenger hjelp med noe. :) Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Flink kundebehandler, fikk svar på det jeg lurte veldig raskt.