ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De aner ikke hva de driver med. Og du kan glemme å få svar på det du lurer på. Evig venting mellom alle de 3-5 forskjellige kundebehandlerne man blir satt over til. Når det er tomt for folk du kan bli satt over til sier de at de skal ringe deg opp igjen... Det gjør de selvfølgelig ikke.
Fikk beskjed om bytte av SIM-kort torsdag. Siden da har jeg ingen tlf-linje inn, er heller ikke tilgjengelig på SMS. Det er jo kort sagt det jeg bruker mobil til. ICE skulle fikse dette og ringe tilbake på en venn sitt nummer. Har enda ikke hørt noe. Har mailet og sendt SMS på "kundeservice", men null svar. Har også hatt andre problem med abonnement og belastning av ekstra kostnader som ikke er bestilt, men unnlater omtale av dette her idet de har kreditert meg i ettertid. Min side-historikk er også svært ustabil, og det er dyrt å ringe feilmelding.
Kun prisen er bra! Elendig hastighet, har aldri fått høyere hastighet enn på 1,2mbs. Reinfjell senderen på Møre.
Nedlastngshastigheten er elendig. Servicen er elendig. Styr unna.
Tenkte jeg skulle forsøke ICE som leverandør, fikk et godt tilbud på abonnement. Men kundeservicen er meget dårlig da de ikke kan svare på noe, skal undersøke og lover å ringe tilbake, noe de ikke gjør. Tiden går og abonnementet fungerer fortsatt ikke. Skal de beholde kunder bør de behandles på en seriøs måte. Går tilbake til Onecall som har meget god kundeservice.
Prisen er bra. Dekningen er elendig, kommer og går hele tiden. Bor i Oslo og har problemer med å surfe på nett eller føre samtaler. Kundeservice har over 30 min ventetid på telefonlinje!
Byttet til mobilt bredbånd, det funker bedre hos meg enn de andre to leverandørene jeg har prøvd. Skiftet også mob.tlf over til Ice, etter mye om og men ble MMS fikset. Men at kundservice har ikke svart på innsendt spørsmål etter tre dager er alt for sløvt.