ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tenkte jeg skulle forsøke ICE som leverandør, fikk et godt tilbud på abonnement. Men kundeservicen er meget dårlig da de ikke kan svare på noe, skal undersøke og lover å ringe tilbake, noe de ikke gjør. Tiden går og abonnementet fungerer fortsatt ikke. Skal de beholde kunder bør de behandles på en seriøs måte. Går tilbake til Onecall som har meget god kundeservice.
Prisen er bra. Dekningen er elendig, kommer og går hele tiden. Bor i Oslo og har problemer med å surfe på nett eller føre samtaler. Kundeservice har over 30 min ventetid på telefonlinje!
Byttet til mobilt bredbånd, det funker bedre hos meg enn de andre to leverandørene jeg har prøvd. Skiftet også mob.tlf over til Ice, etter mye om og men ble MMS fikset. Men at kundservice har ikke svart på innsendt spørsmål etter tre dager er alt for sløvt.
Bestilte 2x abbonemang og stusset over hvor lang tid det tok før jeg mottok simkort og porteringstidspunkt. Etter portering var dekning svært ustabil og mobildata var fraværende. Kundeservice var kun tilgjengelig via facebook og de unnskylde seg med at de har gått over til nytt system som sikkert hadde noen barnesykdommer. I kombinasjon med arbeid og sykdom i familien så passet dette svært dårlig. Returnerte til gammel leverandør, Chess, neste virkedag og de fikk portert nummeret mitt og reaktivert gammelt simkort iløpet av etpar timer. Ice har langt igjen før de kan kalle seg en mobil leverandør. Teknisk løsning som ikke virker og kundeservice som er tilnærmet ikke eksisterende. Skuffende!
Måtte bytte SIM-kort, fungerte ikke. Kundeservice er ikke-eksisterende. Skifter operatør så fort som mulig.
Håpløs kundebehandling - du blir bare satt over til andre som ikke kan gjøre noe. Ingen vet noe og sett av god tid i telefonen hvis det er noe som skal fikses. Det nytter ikke å være billig når alt annet er elendig!
Elendig dekning utenfor sentrum, tragisk fakturasystem uten autogiro.