ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok kontakt for å spørre om en høy belastning på guttungens mobilabonnement på marint nett. Fikk til svar at de kunne refundere halvparten. Stilte spørsmål ved hvorfor det i det hele tatt fungerte slik, om ikke det kunne sperres, og om Ice tjente penger på det (ettersom de uoppfordret tilbydde å refundere halvparten). Fikk til svar at "du trenger ikke få noe refusjon :-)", før jeg ble ghostet. Det hjelper ikke at chattetjenesten deres knapt fungerer, og at det tar vinter og vår å få svar. Virker ikke som at de egentlig ønsker bryet med kundeservice. De ansatte på kundeservicen er neppe hentet fra første hylle.
Hei Bjørn E! Dette høres ikke bra ut og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å behandle våre kunder. Send oss gjerne en e-post med en forklaring av saken til [email protected] så vi kan få undersøkt og funnet en løsning på saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ikke dekning der mobilene brukes og ruteren får ikke signal der me brukte en annen operatør tidligere Føler meg lurt.
Hei Tom D! Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen vår. Vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kudnesenter på 21 00 00 00, så vi kan undersøke saken for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ice svarer hurtig når du kontakter dem og de har medarbeidere som har peiling
Hei Arild G! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Kundeservicen er veldig god, appen er en fornøyelse. Prisen er kanskje litt over det jeg med mitt bruk hadde fått hos andre, men er så liten forskjell at den gode servicen gjør det uinteressant å bytte.
Hei Meg! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Kjøpte IceJunior, men fungerer ikke å aktivere facetime eller imessage for mobilnummer. Forsøkt det meste inkl bytte mobil, men stopper opp når apple sender sms for aktivering. Kundeservice sier det er et midlertidig problem… kanskje, tror jeg… Bytter til annen leverandør som «støtter apple» med esim, 4g tale og icloud aktivering.
Hei, Jon Det er dessverre flere kunder som opplever samme problem. Vi er i dialog med Apple for å få løst dette. Du er hjertelig velkommen tilbake når iMessage og eSIM på Apple Watch er på plass! Ønsker deg en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Det funker fint,men jeg bruker det bare til Facebook og til å betale regninger. Syntes 599 er litt dyrt.
Hei Kristin! Takk for din tilbakemelding :) Hvis du logger deg inn på din min side bruker vil du få en oversikt over ditt abonnement og da kan du se hvor mye data du egentlig bruker. Hvis det er slik at du ikke bruker liker mye som du betaler for, har du muligheten til å endre til et lavere abonnement:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
For dårlig dekning selv i sentrale områder og ikke minst utenfor. Ustabilt 5G-dekning.
Hei, Heidi Så leit at du opplever dårlig dekning der du ferdes! Vi er i full gang med å oppgradere alle våre basestasjoner, samtidig som vi bygger 3900 nye, som kommer til å forbedre dekningen mye mange steder. Du kan lese alt om ice 5G her: https://www.ice.no/dekning/5g/ Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no