ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke dekning i utland. Ikke internett. Kan ikke sende mms til andre land enn Norge.
Hei, Torill K Det er veldig dumt dersom du opplever det slik når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Raske og greie avklaringer på mine spørsmål. Litt dårlig info på min side hva som er betalt.
Hei, Tor Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi lytter til kundene våre og tar med din tilbakemelding videre. Funksjonen du etterlyser er noe vi jobber med å forhåpentligvis noe som kommer snart. :) Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg er veldig fornøyd! Både med abonnement og kundeservice! Kundeservice er super!! Har bare positiv erfaring med Ice.
Hei, Renate F Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er dekningen her også tilfredsstillende når jeg tilknyttes abonnementet, så vil jeg være en helt og holdent meget tilfreds kunde 😀.
Hei, Vigdis A Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Synes det er litt dyrt med data (å kjøpe ekstra datapakker), men er ellers veldig fornøyd. Kundeservice er lett tilgjengelig, bl. a. via chat på facebook. Har brukt denne funksjonen flere ganger, og får alltid kjapp hjelp, og treffer på hyggelige folk :)
Hei, Miriam Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det var veldig bra og rask respons på facebook med hyggelige folk :) Men jeg vurder å bytte ab. pg jeg synes det er litt dyrt med 3g osv og fått mye faktura osv..
Hei, Bruce N Tusen takk for en hyggelig omtale, Bruce! Vi får dessverre ikke gjort noe med prisen på vårt 3GB abonnement. Men det skjer mye spennende fremover så det er bare å følge med. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bestemte meg for å prøve ICE.net etter å ha fått et godt tilbud fra selger, og ettersom jeg opplevde Telenor som veldig dyrt. Fikk nye SIM-kort i Posten, med aktivering 11. sept kl 8. Allerede etter noen timer begynte jeg å angre. For det første krevde overgangen total oppdatering av nesten alle innstillinger, noe som måtte gjøres manuelt. Dette fikk jeg ingen beskjed om i forveien, noe som gjorde at jeg den første dagen hadde elendig dekning, ingen mobildata og store problemer. For det andre fikk jeg store problemer med å ringe ut, samt ta i mot samtaler, hvor over halvparten av kontaktene mine plutselig ikke lengre fikk tak i meg, og jeg heller ikke kunne ringe ut. For det tredje var dekningen svært dårlig og ujevn. Selgeren var VELDIG på at dekningen var så fantastisk der jeg bodde, men den gang ei - der jeg før fikk 4 av 5 streker 4G med Telenor opplevde jeg maks 2 streker LTE hos ICE.net, men som regel kun 3G. På hytta, hvor jeg før klarte 3G fra Telenor med 2-3 streker på de verste stedene fikk ikke ICE.net dekning i det hele tatt. For å oppsummere: ikke la deg lure av selgerne, styr unna ICE.net. Lav pris er fint det, men du får det du betaler for.
Hei, Christian B Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net