ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes det er litt dyrt med data (å kjøpe ekstra datapakker), men er ellers veldig fornøyd. Kundeservice er lett tilgjengelig, bl. a. via chat på facebook. Har brukt denne funksjonen flere ganger, og får alltid kjapp hjelp, og treffer på hyggelige folk :)
Hei, Miriam Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det var veldig bra og rask respons på facebook med hyggelige folk :) Men jeg vurder å bytte ab. pg jeg synes det er litt dyrt med 3g osv og fått mye faktura osv..
Hei, Bruce N Tusen takk for en hyggelig omtale, Bruce! Vi får dessverre ikke gjort noe med prisen på vårt 3GB abonnement. Men det skjer mye spennende fremover så det er bare å følge med. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bestemte meg for å prøve ICE.net etter å ha fått et godt tilbud fra selger, og ettersom jeg opplevde Telenor som veldig dyrt. Fikk nye SIM-kort i Posten, med aktivering 11. sept kl 8. Allerede etter noen timer begynte jeg å angre. For det første krevde overgangen total oppdatering av nesten alle innstillinger, noe som måtte gjøres manuelt. Dette fikk jeg ingen beskjed om i forveien, noe som gjorde at jeg den første dagen hadde elendig dekning, ingen mobildata og store problemer. For det andre fikk jeg store problemer med å ringe ut, samt ta i mot samtaler, hvor over halvparten av kontaktene mine plutselig ikke lengre fikk tak i meg, og jeg heller ikke kunne ringe ut. For det tredje var dekningen svært dårlig og ujevn. Selgeren var VELDIG på at dekningen var så fantastisk der jeg bodde, men den gang ei - der jeg før fikk 4 av 5 streker 4G med Telenor opplevde jeg maks 2 streker LTE hos ICE.net, men som regel kun 3G. På hytta, hvor jeg før klarte 3G fra Telenor med 2-3 streker på de verste stedene fikk ikke ICE.net dekning i det hele tatt. For å oppsummere: ikke la deg lure av selgerne, styr unna ICE.net. Lav pris er fint det, men du får det du betaler for.
Hei, Christian B Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Alt virker å være ok med ice.net. De gangene jeg har vært i kontakt med selskapet har jeg fått den hjelpen jeg trenger.
Hei, Bjørn Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en fin dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net
God behandling og ganske rask besvarelse! Det hjelper også at de er hyggelige og prøver å være så hjelpsomme som mulig!
Hei, Sassan Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Da Hello skulle gå over til Ice.net viste jeg at jeg ikke kom til å ha dekning. Selv om Komplettmobil har sagt opp min avtale med Hello i god tid ble jeg ført over til Ice.net noe som de ikke vedkjenner seg med. Nå har jeg ikke dekning og ingen mobildata, har ringt minst 8 ganger og må forklare situasjonen på nytt hver gang, at de ikke skriver logg på det... Hver gang har de en annen grunn som forklaring på problemet, først skulle de sende SMS 2X men de kommer ikke frem. Må kjøre ut for å for litt dekning men de eneste SMS som tikker inn fra dem er de hvor de spør om hvor fornøyd jeg er med tjenesten, LOL. Har nå kjøpt nytt SIM-kort fordi det skulle være sikker løsning på problemet...... Det er det ikke, fikk ikke send SMS engang i dag. Gleder meg til 20 september, da går jeg over til ny operatør (hvis de slipper meg denne gangen) Hold deg langt unna Ice.net!!
Hei, Francisca Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg kjøpte sim kort hos Narvesen, i brevet som fulgte med sto det at 49 kr skulle bli trukket fra første faktura. Dette skjedde ikke, så jeg tok kontakt via messenger og fikk til svar at jeg ikke hadde sendt inn kvittering. I brevet står det imidlertid ikke noe om at kvittering må sendes inn. Jeg fikk flott service fra kundesenteret, men hvis kvittering må sendes inn så bør det stå en setning om det i brevet.
Hei, Tor P Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd. Takk for at du sier ifra, jeg skal ta det videre internt. :) Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net