ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har tidligere slitt med kundeservice som sier en ting men som ikke følger opp. Jeg byttet til ICE da jeg tenkte at det kunne være interresant å prøve. Jeg har nå vært kunde en liten periode, og jeg har lagt merke til følgende: Fakturaen er slik den blir forespeilet på Mine Sider, man får raskt svar både på Telefon, E-post og ved henvendelser på Facebook, deres eget LTE/4G nett gir raskt og stabilt nett. Det fungerer bare rett og slett! Det eneste jeg savner er: Høyere datamengde i abonnementet (mobil) mulighet til å se status på faktura (ubetalt, betalt, kreditert) og en ny og litt mer moderne mobilapp.
Hei Daniel, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Vi jobber hele tiden med å bli bedre og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Per dags dato jobber vi med å utvikle en ny mobilapp og min-side så jeg tar med ønsket ditt videre internt. :) Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ICE
God dekning, hvertfall der jeg er. Andre antenner en de andre operatørene.
Hei Tc, Tusen takk for en flott tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Første gang prøvde via Facebook. Veldig sjapp respons. Meget tilfredsstillende.
Dårlig dekning på havet, bra månedspriser om du holder deg i Norge. Veldig dyrt i utlandet. Super kundeservice!
Hei Inghild, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår! :) Vi jobber hele tiden med å bli bedre, så din tilbakemelding er veldig viktig for oss. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ICE
Veldig god kundeservice, gode vilkår for mobilabonnementet og veldig billig!
Har bare positivt å si om ice. Håper det fortsetter slik. Får rask hjelp når det er nødvendig :)
Rimelig mobilabonnement, men dårlig dekning her jeg bor. Telenor har bedre dekning.