ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde et problem med mobilnettet til mobilen. Så kontakta jeg kundeservice på Facebook og nå funker det som det skal. Kjempebra kundeservice!
Hei Adrian, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! :D Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Dem svarte i løpet av 5 minuter, og dem har ordnet mitt problem jeg hadde med en gang. Dyktige folk på Ice net må jeg si.
Hei Nakije I Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! :D Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Dere kan ta digital signatur i bruk, ellers er alt ok.
Chat virket topp. Problem løst med topp service. Telefon: kjempeservice.
Jeg er fornøyd med ice.net. Det som kan blir bedre er deking i noen områder og særlig når huset er i basement det er litt problem
Hei Salwa Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber mye med å forbedre dekningen så satser på at det bare vil bli bedre og bedre for deg. :) Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Jeg bruker ikke internett veldig mye, og jeg har økt fra internett til slutten av måneden. Jeg betaler en faktura hver måned. Hvorfor øker ikke Internett mer enn 12g, det som er ikke bra med ice.
Hei Imad H, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Har opplevd dårlig/ingen dekning noen få steder, men stort sett bra. Mistet alle signaler under opphold i Thailand, men dette viste seg å skyldes feil i en oppdatering på telefonen. Fikk hjelp via Facebook i løpet av en times tid og svært god hjelp til å få telefonen opp å gå igjen.
Hei Kai N Tusen takk for en hyggelig omtale. Din tilbakemelding er viktig for oss! Vi jobber mye med å forbedre dekningen vår så forhåpentligvis vil den bli bedre der du opplever "dårlig" dekningen i dag. :) Ikke nøl med å ta kontakt dersom du lurer på noe. Mvh Carl-Fredrik Ice.no