Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt håpløse på kundeservice og kan hvertfall ikke drive med kunder. Og de som jobber på kundeservice vet jo ikke hva de snakker om. Det er godt man er advokat så man vet hvordan man kan ta de på ulovlighetene sine. Her blir det å ta saken videre.
Hei, F! Veldig beklagelig å se at du er misfornøyd med kundeservicen du har opplevd hos oss. Vi vil gjerne se på saken din nærmere, og ønsker at du tar kontakt med oss på [email protected] for behandling. Ønsker deg en ellers flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Dårlige retningslinjer og policy. Jeg bryr meg sjeldent om slik og gidder vanligvis ikke å ta meg bryet med og skrive omtale. Men dette var uprofesjonelt.
Hei, Petter! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Nå vet jeg ikke helt hva saken gjelder, men send gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på saken! Mvh Bent Komplettmobil.no
Ble overført til Ice 3. Mai. Der fikk jeg blandt annet gratis abonnement første måned som velkomstgave. Men hva hjelper det når Komplett mobil tar betalt for hele mai. Fikk en faktura fra 1. Mai til 31. Mai på mitt faste månedsbeløp. Da er det juks å si at man får en gratis måned. Tror de spekulerer i å overføre abonnementene etter at ny måned er startet for å kunne ta betalt for en hel måned, som de svarer hos kundeservice at man må når man skifter abonnement etter at ny måned er påbegynt.
Hei, Sølvi! Her beklager vi dersom en misforståelse har oppstått, men fakturaen fra oss for mai er også gjeldende for din periode hos Ice. Kunder som har portert eller skal portere inn til ice i mai, betaler som vanlig full månedsavgift for Mai til Komplettmobil. Ice fakturerer ikke deg som kunde for månedsavgift for perioden i Ice 1.-31.mai. Men vil løse dette internt med Komplettmobil. Ice fakturerer heller ikke månedsavgift for juni, noe som vil si at første hele månedsavgift hos ice i Juni er uten kostnad for deg som kunde. Dersom du fortsatt er usikker kan du kontakte oss på [email protected] eller 33005820 så kan vi utdype det du måtte lure på. Ha en ellers flott helg! Mvh Robin Komplettmobil.no
God service, mye for pengene, fri bruk i USA. 😊 Billige abonnement for familien.
Hei, Nils O! Det er flott å se at du har vært fornøyd med oss. Og vi håper du blir like fornøyd med Ice i fremtiden. Ha en super dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra utvalg av abonnementer, med knallbra vilkår, EU+ og bra priser. Fryktelig synd at ICE har kjøpt opp hele kundemassen.
Hei, Markus! Takk for flott tilbakemelding og skryt, det setter vi pris på! Gøy å se at du har vært fornøyd med oss som operatør og hva vi kan tilby :) Vil anbefale å gi ICE en mulighet da alle som blir med over fra oss får blant annet en gratis måned, og dobbel datakvote første måned. I tillegg får man 50% på mobiltilbehør fra Iiglo hos Komplett.no. Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Jeg byttet fra Telenor til Komplett og har vært super fornøyd. Jeg er for tiden på langtids opphold utenlands, så nyheten kunne ikke kommet mer ubeleilig. Ringte kundeservice og ba de vente med overførsel til juni. Ble da lovet å beholde abonnementet inntil jeg er i hjemme Norge og velge ny leverandør.
Hei, Frøydis! Så gøy å se at du har vært fornøyd med oss, og at du har fått dratt nytte av utenlandsbruk :) Og tusen takk for god tilbakemelding! Når det kommer til overføringen til Ice så vil du få en SMS med overføringsdato, og da kan du få utsatt den datoen ved å kontakte Ice eller logge seg inn på https://www.ice.no/velg-minside/ Vi er aktive frem til 14. juni, og det er da siste dagen det går å bruke våres tjenester. Skulle du derimot ikke ønske Ice som operatør etter reise så står du fritt til å velge en annen operatør, men du må da kansellere overføringen hos Ice. Ha et flott utenlandsopphold videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Bestilte nytt abonnement forrige måned (10GB), siden avtalen ble inngått 14. fikk jeg bare omtrent halvparten av datatrafikken tilgjengelig. Dette medførte igjen til at jeg måtte kjøpe ekstra datapakka, hvilket ga en unødvendig merkostnad. Videre vises til tidligere klager fra andre her. Datatrafikken virker unormalt høy. Normalt sett bruker jeg mindre enn 10GB på en måned, nå brukte jeg plutselig mer enn 10GB på 2 uker! Hvilket medførte at jeg måtte kjøpe ENDA en datapakke. Når man første velger å klage dette inn så har firmaet mer fokus på å dekke seg bak "small-printen" i avtalen enn kundeservice/blidgjøre kunden. Så istedenfor å avslutte kundeforholdet med en god tone opplever jeg nå firmaet som irriterende lite løsningsorientert/serviceminded og vil ikke anbefale noen å tegne abonnement her.
Hei, K! Når du blir ny kunde hos oss betaler du kun for de dagene som er igjen av måneden, og din datakvote vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved månedsskifte vil din datakvote fylles opp med full kvote. Dette står blant annet informert om på vårt velkomstbrev samt kom-i-gang/kundeservice siden: https://www.komplett.no/mobil/komigang/ Når det kommer til databruk så er dette kun mulig å generere via enheten(e) som har simkort i seg, og enkelte tilfeller så deler man gjerne mobildata via enheten også. Hvis du ikke har hatt endring på bruket ditt siden du ble kunde her, så er det mest sannsynlig apper som har oppdatert seg via mobildata etter du satt inn nytt simkort fra oss (skjer veldig mange tilfeller når man restarter telefonen etter lengre tid). Veldig leit at kontakt med kundesenteret ikke gikk som ønsket, men dersom du er uenig i hva som blir nevnt i tilbakemeldingen her så kan du kontakte oss på [email protected]. Da skal vi få sett nærmere på saken din. Mvh Robin Komplettmobil.no