MyCall har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var nylig å reaktivere mitt nummer da den plutselig deaktivert. Det er noe rart! Hvorfor gjør dem det? Uansett, jeg ble møtt av en ansatt på Storgata avdeling. Han viste hverken gleden ved kundekontakt eller imøtekommende med kundens behov, for å ikke nevne god kundeservice. Jeg gikk ut og hentet frisk luft før det renner over meg på han. Så dårlig kundeservice og oppførsel er nok flere som har opplevd her. Jeg har bestemt meg å få mitt nummer aktivert og så flytter til en annen operatør. Sorry, dere har en jobb å gjøre her!
Virker ikke må by 500 GB i første minuttene etterkjøpe dater
Rævva selskap, bryr seg ikke om kundene sine Dyrt, jeg hater det dritselskapet her skulle aldri byttet
Umulig å ringe mens man er i utlandet. Kundeservice hjelper ikke.
Kundebehandling er jo fraværende siden MyCall ikke svarer kun i en halvtime automatisk kvinnestemme som beklager, beklager og igjen beklager at de har stor trafikk
Jeg ønsker å bli abonnert på Mycall. Så jeg har min mobil fra før.
Jeg har vært i Thailand 2 ganger det siste halvåret. Første gang så kunne jeg ikke mota anrop eller sende sms til Norge. Da jeg kom hjem så kontaktet jeg kundeservice. Vedkommende sa at de bruker 2 operatører der. Neste gang så skjedde det samme. Da kunne jeg bare mota anrop og sms. Jeg kunne ikke ringe eller sende sms. Dette er jo helt forferdelig hvis noe skjer. Noen ganger så kan det jo komme en viktig telefon! Da jeg prøvde å ringe noen til Norge så kom en beskjed opp på telefonen at utgående anrop sperret. Og dette er på en turistplass i Hua Hin. Da jeg reiste tilbake mellolandet jeg i Amsterdam og da funket det helt bra. Akkurat som i Norge. I Norge funker My Call bra. Men de må gjøre med noe dette i Thailand. Jeg skal der snart igjen og hvis det ikke funker da så finner jeg meg en annen Telefonoperatør!
Har vært kunde i mange år, har aldri hatt noe problem. Er veldig fornøyd, til og med i utlandet fungerer dekning og alt perfekt.
Jeg har nå avsluttet abonnementet hos mycall pga flere fakturaer med ekstrakostnader uten god forklaring! Har prøvd å nå kundeservice mange ganger, men sitter bare i telefonkø ( kanskje det er ekstrakostnadene ???), Er drittlei! Hild dere LANGT UNNÅ!!!
Data didn't work outside norway, not in sweden, not in slovakia, not in england, nowhere. Not reliable at all. And expensive. Also data expires every 30 days. Before it happens, they notice/''force'' you, in order to keep your accumulated data for aother 30 days, to buy another package as only way. But it happened to me that even when I bought the cheapest package of 100mb to keep my 1,9gb from previous month, 1,9gb expired anyway and I was left only with 100mb which took 2 days to be spent already. No I do not have any data and I am not going to buy another tiny little thing from this operator and continue burning my money with them. My worst experience ever with a operator. I do not recommend. Switching to another one and never returning back.
men dyrt med data og ubrukelig kundeservice. nettsiden ikke optimal.Også SIM blir deaktivert uten info til kundene etter det var ikke i bruk.
Gi 0.5 GB for 100 kr da får deres flere kunder. alt for dyrt data generelt. nå alle veike internet ute. gratis ring til utlandet er veldig positive ting som er bedre enn hos konkurrenter.
Jeg er mange år kunde hos dere og bruke mycall,same min familie også.
Jeg har double følelse til my call. Kundeservicen er veldig snill. Men pris er ikke de beste. Stor del av verden går å ringe gratis og dette er positivt. Reduser prisene for data og alt blir bra 100%
Bra billig og ring utland, nå dekning i hjem er så dårlig.
God dekning, godt alternativ med at man kan legge inn bankkortet også bare trekker de fra konto. Rask 4g. Litt minus med de på kundeservice at de snakker dårlig norsk