MyCall har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Valgte MyCall på grunn av mulighet til kontantkort som jeg kan kontrollere og begrense risiko ved tyveri. Men datapakke går ikke. Der er det krav om å bruke den i løpet av 30 dager! Det er så dårlig at det ikke blir noen kjøp av Datapakker fra MyCall. Hvordan kan man skyte seg selv i foten! I en verden der nesten alle mobiler har dual simcard, My Call ønsker ikke å tjene penger!
Veldig lite samarbeidsvillige kundebehandlere, ønsker ikke å hjelpe og har en gjennomgående frekk tone.
I have been a customer for over 8 years and I have always had the best experience ever.
Jeg var fornøyd med behandlingen jeg hadde fått fra Kundeservice i mai. Trenger bare vanlig kontantkort og har funnet selskapet har en rimelig løsning for prepaid. De bør tenke om større datapakker dog.
For et par dager siden ble jeg flyttet over fra Telia (som jeg er veldig fornøyd med) uten å ha foretatt noen bestilling, dette førte til at jeg mistet abonnementpakken jeg nettopp hadde kjøpt hos Telia. Værste var den arrogansen, og spydigheten som møtte meg når jeg hadde spurt hvorfor dette hadde skjedd. Jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte ha gjort selv, og fullstendig ansvarsfraskrivelse. Jeg har ikke gjort dette selv da Telia uten tvil har den beste kontantløsningen på markedet. Styr unna mycall, og gå heller for Telia.
Får rask hjelp om eg treng det. Når eg måtte ha nytt simkort tok det ikkje lang til før eg fekk det i posten
ok, men desverre har de tatt vekk Bali (Indonesia) sone 4 som er mitt behov