Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig og ustabilt produkt, enda dårligere kundeservice. Gleder meg til å bytte leverandør.
Ingen svarer på kundeservice, umulig å logge inn med kundeinformasjon, som Get kunde i mange år er det Telia, s måte å behandle kunder lavmål
Bestillte en iphone 12 pro max, har skrivd under på digital kjøps kontrakt men har enda ikke fått iPhonen. jeg har ringt telia mange ganger og etterlyst min tlf men de sier det samme hele tiden "vi vet desverre ikke når du vil få den da vi ikke har den på lager" neivel men om du ikke vet det hvorfor har dere latt meg skrive en kjøpskontrakt? De burde kunne prioritere kunde sine bedre og yte bedre kundeservice, og I hvertfall si noe om når de forventer og få iPhonen min på lager slik at jeg slipper og gå rundt og vente og ikke vite noe om når jeg faktisk får tlf min!! Styr unna telia
Bredbånd fra telia funker ikke og når jeg spør hvordan de kan rette opp i det i en vanskelig tid der man sitter på hjemmekontor og ikke får lov å bruke kontorplassen sin så svarer de med at de ikke har en ledig tekniker før om 2 uker og kan ikke hjelpe meg på noe måte frem til da. Utrolig frekke svar når man prøver å forklare de at dette ble litt for vanskelig. Ingen forsøk på å imøtekomme kunden. Utrolig skuffende opplevelse.
Har hatt telia x (100gb) veldig fornøyd med pris og service. ville brukt de videre viss de hadde hatt bedre dekning i Finnmark.
Hadde GET før, og der gikk det tålig greit å logge seg inn på skylagring via web. Etter at Telia tok over, har det ikke vært annet enn problemer med å logg inn. Får kun opp feilmelding "Action expired."s Prøver å få kontakt via chat, 30 minutter ventetid, prøver å ringe "Alle våre kundebehandlere er opptatt, vennligst vent." Dessverre er det slik når man blir for stor, da betyr kundene ingenting....
Utmerket dekning. Veldig god kundeservice, men kan være litt ventetid ved personlig henvendelse