Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde GET før, og der gikk det tålig greit å logge seg inn på skylagring via web. Etter at Telia tok over, har det ikke vært annet enn problemer med å logg inn. Får kun opp feilmelding "Action expired."s Prøver å få kontakt via chat, 30 minutter ventetid, prøver å ringe "Alle våre kundebehandlere er opptatt, vennligst vent." Dessverre er det slik når man blir for stor, da betyr kundene ingenting....
Utmerket dekning. Veldig god kundeservice, men kan være litt ventetid ved personlig henvendelse
Bruker mobilt bredbånd fra Telia. Funker fint, ingenting å utsette på dem
Er ikke hjelpsom i forhold til ukjente trekk på telefonregningen, svarer ikke på spørsmål som blir stilt og bare henviser videre. Tar ikke tak i problemene på kunden sine vegne. Begge mine foreldre har vært kunder av Telia, og som datter så har jeg forsøkt å hjelpe. Men får ikke noe hjelp av selskapet. Aldri mer Telia!
Bra kundeservice, bra at en kan gå i en Telia butikk, fikk en skade men hadde forsikring, de ordnet alt, lettvint, har godt utvalg av telefoner, mange tilleggstjenester, så bortsett fra at de er litt dyre så er jeg fornøyd
Gir deg 6Gb uten å spørre hva du trenger! Skriver i faktura at abonnementet er låst selv om det ikke er det! Kundetelefonen har en fæl ringelyd som ingen orker å høre lenge på! Chat har en merkelig kø-ordner hvor du går bakover i køen...!
Telia er dyrt og har en dårlig kundeservice. Man får andre avtaler med flere fordeler til rimelig pris hos konkurrenter.