Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt selskap med god service, vært inn og ut av Telia, tidligere selskap ble kjøpt opp av Telia. Har fortsatt markedets råeste pris og abonnement uten at Telia endret det fra forrige selskap. Fortsetter som kunde så lenge pris og abonnement fortsetter :) Alltid fått hjelp og lett å grei oversikt i forhold til nettside og egen profil. Aldri opplevd med Telia skjulte kostnader som jeg opplevde hos telenor.
Forutsigbart, rabattert, relativt rimelig, aldri noe surr med faktura.
Kundsenteret løser det meste, samt flotte Telia butikker over hele landet.
Telia har en bra kundeservice. Og her slutter alt. De verdsetter ikke trofaste kunder. De får betalt for det minste. Og heller slår ikke til med et godt tilbud for å beholde sine trofaste kunder (har vært kunde i 23 år). Dekningen varier også mye om du er innendørs eller utendørs, til tross at jeg bor i Oslo. Hvor du har full dekning er hastigheten super.
Har en mobil som ikke er koblet mot nett så trenger ikke data inkl i pris. Bruker ikke mye taletid eller sms.
Dekning er meget stabil å super kundeservice. Meget fornøyd, har prøvd flere. Men faller alltid tilbake til Telia. 10/10
Ble tvunget over fra Telenor til Telia (bedriftsabonement) for ca 6 uker siden. Dekning varierer fra ok til ingen dekning på samme plass fra dag til dag. Sms kan ta fryktelig lang tid på å nå frem. Opp mot 1 døgn har jeg opplevd. 1-6 timer er ikke uvanlig.