Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hjalp akkurat min godt voksne mor som syntes mobilregningen nå begynte å bli dyr. Som alt annet. Ikke rart. 449 kroner måneden skulle Telia nå ha for en pensjonist som bruker under én gb i måneden. Hun hadde blitt justert opp etter abonnementsendringer. Vel Telia, om dere hadde vært Norges største utfordrer så hadde dere også utfordret på beste kundeopplevelse. Og lært f.eks. av Bulder som justerer renta automatisk om boligprisene har endret seg i ditt område. Som kan gi deg lavere rente. Dere sitter med datahistorikken til kundene. Med litt automagi kunne dere fint ha ordnet «Oi, vi ser du har brukt en brøkdel (faktisk kun 36 prosent) av det du betaler for. Da har vi et abonnement som er mye rimeligere for deg. Vil du ha det?» Det gjorde dere ikke. Min mor føler deg dum og lurt. Derfor mista dere en nok en kunde.
Hyggelig og hjelpsom når du endelig får svar, men da er du rimelig sliten etter å ha ventet en evighet. Burde kunne ringe meg opp. Chatten kobler seg ned før du får svar
Blir tvunget på dårligere abb med dyrere månedspris. Uten å få mulighet til å beholde hastighet eller få lavere pris. Etter mer enn et tiår som kunde syns jeg det blir dårlig. De bekrefter i tillegg at mail med endring av abb har feil informasjon. Blir for dårlig.
Dette selskapet er et svindelselskap. De har tidligere svindlet meg for 10 000 i forbindelse med et mobilabonnement. Denne gangen så skylder de meg penger ifb med flytting og oppsigelse av abonnement. De innrømte at de skyldte meg penger, men sluttet å svare meg da jeg ba om kreditnota på det. Forferdelig selskap som får lov til å svindle nordmenn uten å bli tatt for det.
Dårlig dekning i hele Hammerfest kommune. God pris på abonnement men når dekningen er irriterende dårlig så hjelper det lite.
Konkurrentene har tilsvarende/bedre pakker, men Telia er dyrere. Har også bedt de gjentatte ganger om å sende meg EPOST med tilbud og IKKE ringe da jeg nesten er døv og ikke kan prate i telefonen. Alikevel så ringer de. Igjen. Og igjen. Og igjen. Og jeg kontakter kundeservice og informerer om at de MÅ sende epost. Voldsomt irriterende
Det hagler inn med Spoofing- og andre svindelsamtaler fra utlandet og de har ikke laget muligheter for å sperre disse. Helt ærlig - hvor mange trenger egentlig at de er åpent for innkomne samtale fra både Afghanistan, Somalia og Nigeria i løpet av en uke? i 2023 må vi kunne forvente at abonnenten selv velger hvilke land (i det minste verdensdeler) det skal være mulighet for at skal kunne ringe inn i stuene våre. Altfor dårlig teknologi og får lite fokus på å løse slike problemer.