Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De som sitter på kundeservice er hyggelige, men det virker ikke som om de har fått opplæring i det hele tatt! Har til dags dato ikke opplevd at en henvendelse om endringer etc. har blitt riktig. Bare krøll det tar tid å få riktig!
Har vært god og lojal kunde i over 20 år, men nå er det nok. Har hatt to saker på de siste to år hvor jeg har endt opp med å ta regningen for feil kundeservice har gjort. Det virker som at Telia ikke vil ha klagesaker siden det overhodet ikke er noe godt mottak for dette. Veldig frustrerende å måtte forklare saken på nytt hver gang jeg henvender meg til kundeservice. Opplevde også at jeg ikke fikk svar på det jeg spurte om, men bare ble avvist uten at jeg hadde inntrykk av at de skjønte hva jeg hadde spurt om. Dere er veldig ivrig på å selge og trekke pengene mine på konto hver mnd, men ordner ikke opp på en tilfredsstillende måte når kunden ikke får det som blir trukket hver mnd. Frustrerende - så nå skifter jeg leverandør.
Som privatkunde har jeg vært fornøyd med telia. Men jeg har nylig byttet om til bedrift. Her har det vært utrolig mye problemer og dårlig kundeoppfølging. Frem til avtalen gikk i boks var selvfølgelig alt bra. Men etter dette har det kun skapt problemer. Alt fra overgangen fra tidligere leverandør som skulle gå smertefritt til sluttoppgjør med tidligere leverandør. Jeg fraråder derfor alle til å benytte seg av Telia! De må jobbe med kundeoppfølging og lære opp sin salgsavdeling til å kunne gi rett informasjon til kunden. Jeg pleier aldri å gi slike tilbakemeld. Men etter denne dårlige erfaringen føler jeg at det trengs.
Ble lovet billigere fakturaer hvis jeg byttet til dem, noe som overhodet ikke ble innfridd fra dem! Etter et år ønsket vi å bytte(3 Tlf), til et annet selskap, Fikk sluttrekning på 16.300kr!! De har Aldri informert om at det kostet 3000 kr pr. tlf å avbryte binding. (PS vi hadde ingen binding da vi gikk inn i avtale med Telia) Rest beløpet består av 3600 kr på en tlf, regning på en tlf til en 8 år gammel jente, som maks ringer 3 ganger pr. mnd, mannen min som jobber i Nordsjøen (dermed en del bortreist og ikke bruker tlf på jobben) og min regning som jeg vil si har normalt bruk. Ren svindel av folk og slett kundebehandling!! Anbefaler ikke!!
Elendig dekning. Prøvde i en uke med identiske telefoner med telia sim i den ene og Telenor i den andre. Det var mange steder der jeg ikke engang hadde dekning med telia mens telenor hadde full dekning med 4G. Og jeg hadde et spesielt abonnent hos dem(mens de var tele2), der jeg hadde gratis bruk i Sverige, men med engang de ble til telia så fjernet de det, og når de startet med roam like home opplegget, måtte jeg selv ta kontakt for å få tilbake at jeg hadde gratis i Sverige. Og hadde jeg lyst på de nye tjenestene som de andre abonnent har standard måtte jeg betale mer og ofre GB i mnd for å få det gjort. Eneste grunnen til at jeg fortsatt har telia er kun pga GB i mnd som ingen andre kan matche og aldri overraskelser på regningen.
Synes kundeservicen på hjemmesiden deres er veldig bra. :) Aldri hatt noe problem hos dem uansett hva problemet er... Om du vurderer å bytte til Telia anbefaler jeg at du velger faktura på epost siden kostnaden for å få den i posten er 49 kr mer... Alltid god dekning. :)
Ikke villig til å selge ny telefon til full pris etter at jeg fikk frastjålet telefonen. Jeg må tegne nytt abonement for å få den nyeste modellen. Telia prioriterer "nye" kunder som som tegner abonnement fremfor eksisterende. Du kommer ingen vei. Styr unna : (