Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har alltid hatt bra dekning hos Telia også der Telenor ikke har dekning. Kundeservice er meget bra. Alltid fått god informasjon og hjelp fra blide og hyggelige mennesker. Der har virkelig Telenor noe å hente. Ja jeg kan virkelig anbefale Telia
Jeg har rukket å bli over 50 år gammel, og har opplevd en del forskjellige tjeneste-leverandører gjennom årenes løp. De aller fleste har prøvd sitt beste på å gjøre kunden fornøyd. Men aldri har jeg opplevd et større drittselskap en Telia. Alt de tenker på er penger - penger - penger. Drit i kunden bare de får pengene sine. Gjør en drittjobb. Samma det. Kunden har ikke brukt tjenesten. Spiller ingen rolle. Vi sender regning uansett (som ikke engang samsvarer med avtalen). Telia er rett og slett en gjeng med svindlere og utpressere. Større møkkaselskap trenger man ikke å lete etter. Telia er det største.
Under GET var pingen alltid på en ok nivå, hastigheten på internett like så. Etter at Telia kjøpte GET har saker bare gått feil veil. Først var internet helt borte i flere timer, noe som påvirker hvem som helst negativt under en pandemi når man har hjemmekontor, er vel ikke som at man er avhengig av at det internettet man betaler alt for mye for skal fungere. Så gikk pingen fra å ha vært mellom 20-30 til over 70, noe som er dritt når man spiller? Og dagens bragd, dels borte, dels lav ping, dels høy ping, dels hva jeg betaler for av hastighet, dels en hastighet som var dårlig under steinaldern. Under alt dette snakker de bare om Nickelodeon på Min Side. Skal jeg gjette så er grunnen til at det har blitt dårligere under Telia enkel, de er helt enkelt gjerrige og gidder ikke ordne saker så folk får det de betaler for.
Ustabilt og svingende nettverk. Veldig frustrerende for tiden med hjemmekontor
vi kjøpte bredbånd 25 av telia høsten 2020, ble lovet god hastighet. Nå viser det seg de har oversolgt seg i området her, og dermed blir det hastighet på nivå med internet fra 1995. Jeg tok kontakt med kundeservice, og fikk faktisk bekreftet at de hadde overbelastet nett, pga for mange kunder. Heldigvis kommer det fiber her fra Telenor snart - aldri mer Telia!
Sender rett til inkasso uten at vi har fått faktura. Ingen erkjennelse av feil. Mener at vi skal etter spørre faktura
Kort fortalt: Styr unna. Betaler meg ut av hele avtalen med binding på telefon og går tilbake til Telenor. Har aldri opplevd verre service.