Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det ble ikke trukket en regning fra min konto stedet få varsling om purregebyr fra Telia eller noe så sperret de mitt abonnement. Aldri tilbake til Telia igjen.
Skulle skifte fornavn på faktura fra Telia. Før betalte min sønn for nettet; nå skal jeg betale. Telia klusset det til. Kuttet tilgangen til nettet. Nå har jeg vært seks dager uten nettilgang. Jeg har snakket med 5-6 på servicetelefonen. En av dem greidde å få tilgang til nettet, men den ble på ny kuttet dagen etter. Har ennå ikke tilgang. Orker ikke denne inkompetansen! Vil gjerne skifte til et annet firma.
Ekstremt god kundebehandling og veldig bra dekning.
Har ikke annet en god opplevelse med Telia, bruker telia x og er fornøyd
Abonnementet er helt ok. Det er litt dyrt, men du får mye for abonnementet.
Flott. Har ikke hatt noe problemer med det, og synes det er et fint selskap jeg
Jeg hadde telia og har swap avtale hos Telenor. Skulle bytte over til Telenor når jeg skulle swappe tlf min. et par dager senere får jeg bruddgebyr fra telia på 1500kr, Helt sinnsykt irriterende at de ikke tydeliggjør om man går for binding eller ikke. Nå sitter jeg med en super unødvendig regning fra telia som jeg heller kunne brukt på betaling av swap avtalen min. veldig misfornøyd på bindingstullet telia opererer med.