Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig, lite hjelp å få over telefon og mye ekstra kostnader utenom abbenomentet som di i Telia ikke kan si hva er
Har hatt Telia ganske lenge og vært fornøyd hele veien. Bra hastighet på nettet og enkel app.
Telia er et sted jeg aldri kommer til og bli kunde hos . De juger og rotter de trekker ordre tilbake på kunde regning de lover mobilen skal komme men plutselig har de krevd posten denne skal tilbake uten og si i fra .disse folka kan man ikke stole på dette er ikke et seriøst sted
Dårlig dekning overalt, eneste bra er avtalene og de ung abonnentene med hva du får for pengene. De fikk meg til å betale en liten sum for Apple TV selvom abonnementet jeg valgte var kvalifisert for å få den til 1kr, noe jeg fant ut lenge etter. Ikke mye godt å si om telia
Jeg har vært trofast kunde i mange år. Har ikke hatt behov for å ta kontakt med kundesenteret på flere år men når jeg først tar kontakt opplever jeg å ikke få den hjelpen jeg betaler for. Jeg håper bedriften kan være mer løsningsorientert å finne frem til løsninger som kan være bra for både kunden og bedriften.
Nydelig dekning hvor som helst i landet. Greie priser. Flotte familie pakker. Fantastisk tilbud til unge. Digge ekstra fordeler. Utrolig imøtekommende kundeservice som alltid er villig til å gå det den lille ekstra veien for deg og er klare til å smoothe ting over med litt mer data til samme pris om det har blitt begått en feil. Jeg er mildt sagt ekstremt fornøyd med Telia.
Mange dekningshull i Aure kommune (nordmøre) og da spesielt i området ute på øyene (Skarsøya, Lesundøya og Grisvågøya). God dekning med Telenor i samme område. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er abonnent...