Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er blitt dårligere kundeservice. Fikk tull med nytt simkort. Har vert kunde hoss chess siden dei startet. Men har fått dårlig start med telia. Så nå skifter eg leverandør. Tror kommer til å prøve chillimobil
Jeg har en hjemmeruter med 200gb som i seg selv koster alt for mye. Jeg pleide å ha rundt 70mbps nedlastingsfart men har nå gjerne rundt 10-30 og av og til vil det plutselig bli så dårlig at jeg får 400-1200ping til nærmeste server og 0-10mbps. Ikke verdt nesten 900kr/mnd. Kundeservicen er til å le av. De man snakker med der har ingen aning om hva de snakker om og er generelt ikke hjelpsomme. Jeg kommer til å fortsette som kunde hos telia siden konkurrentene ikke ser noe bedre ut når det kommer til fart.
Hadde Chess før Telia, etter oppkjøpet valgte jeg å teste ut Telia. Nå er tålmodigheten over. Tregt nett, dårlig dekning... Fakturerer for tjenester Chess aldri gjorde. Hadde aldri et problem med Chess, nå er det daglig med Telia. Etter nesten 9 år med Chess, ble det her en gedigen nedtur.
Jeg hadde Chess og var fast kunde i mange år. Kjempe fornøyd med alt. Tiltross for at jeg fikk rimligere tilbud fra andre mobil firmaer så ble jeg hos Chess. Da Chess ble til Telia tok de plutselig betalt for samtaler innenfor Norge (jeg klagde og fikk pengene tilbake), men det var helt tilfeldig at jeg sjekket, regningene ble kjempe komplisert i stedet for en pris uansett om jeg skiftet abonnement innenfor telia slik jeg skiftet mellom forskjellige data pakker når det var Chess, jeg kunne ikke lengere betale gjennom Vipps og abonnementet ble dyrere.
Etter Telia kjøpte CHESS, mister jeg ofte dekning mens jeg er i samtale. Dem jeg ringer til klager at samtalen er hakkete. Jeg hadde aldri slike problemer med CHESS.
Hyggelige ansatte både i telefon og butikk. Rask hjelp. App på telefon synes jeg var bedre før. Kanskje litt dyr.
Alt fungerer som forventet. Fra kundeservice til datamengde og fart.