Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var kunde hos Telia i 2 år fordi de hadde en bra student abonnement. Mitt problem ble når de i siste halvåret begynte å overfakturere meg for ting som var usant: at jeg hadde sendt antall for mange sms når jeg var i utlandet og belastet meg ekstra 30-50 kr for innholdstjenester som jeg har aldri brukt (dobbeltsjekket innstillingene og!). Veldig leit fordi de hadde bra kundeservice, bra nett og appen var lett og oversiktlig, men de overfakturerte meg altfor mange ganger og måtte tilslutt bytte abonnement. Kanskje for noen andre, men ikke for meg dessverre.
Begredelig dekning. Sikkert bra i storbyen, men beveger du deg noe ut i bygdenorge er det bare å holde seg LANGT vekk!!
Godt selskap med god service, vært inn og ut av Telia, tidligere selskap ble kjøpt opp av Telia. Har fortsatt markedets råeste pris og abonnement uten at Telia endret det fra forrige selskap. Fortsetter som kunde så lenge pris og abonnement fortsetter :) Alltid fått hjelp og lett å grei oversikt i forhold til nettside og egen profil. Aldri opplevd med Telia skjulte kostnader som jeg opplevde hos telenor.
Forutsigbart, rabattert, relativt rimelig, aldri noe surr med faktura.
Kundsenteret løser det meste, samt flotte Telia butikker over hele landet.
Telia har en bra kundeservice. Og her slutter alt. De verdsetter ikke trofaste kunder. De får betalt for det minste. Og heller slår ikke til med et godt tilbud for å beholde sine trofaste kunder (har vært kunde i 23 år). Dekningen varier også mye om du er innendørs eller utendørs, til tross at jeg bor i Oslo. Hvor du har full dekning er hastigheten super.
Har en mobil som ikke er koblet mot nett så trenger ikke data inkl i pris. Bruker ikke mye taletid eller sms.