Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service. Mange valgmuligheter og tilbud hvis du kombinerer med intenett, TV eller apparater.
De registrerer kundene sine på dyrere avtaler uten å spørre først, og satser på at kundene ikke ser eposten de sender ut før det er for sent å endre det. Dette rammer spesielt eldre som ikke bruker epost, og jeg regner med at det er bevisst fra Telias side. Jeg har vært trofast kunde i 15 år, men nå sier jeg opp
Dårlig dekning i distriktet, endrer prist på fastpris avtale med 4 månder igjen av bindingstid
Enkel nettside å bruke, alltid lett å få hjelp på telefon, aldri hatt problemer med abonnementet.
Har hatt telenor og ice før jeg bytta til telia hadde aldri noe problemer da men hadde lyst å prøve telia det burde jeg aldri gjort de har så jævla dårlig dekning og hastighet betaler for 220 mbps men får så vidt 5 mbps og det tar jævla lang tid å laste inn nettsider selv om det står på dekningskartet at det er full 5g dekning der jeg bor
Hjalp akkurat min godt voksne mor som syntes mobilregningen nå begynte å bli dyr. Som alt annet. Ikke rart. 449 kroner måneden skulle Telia nå ha for en pensjonist som bruker under én gb i måneden. Hun hadde blitt justert opp etter abonnementsendringer. Vel Telia, om dere hadde vært Norges største utfordrer så hadde dere også utfordret på beste kundeopplevelse. Og lært f.eks. av Bulder som justerer renta automatisk om boligprisene har endret seg i ditt område. Som kan gi deg lavere rente. Dere sitter med datahistorikken til kundene. Med litt automagi kunne dere fint ha ordnet «Oi, vi ser du har brukt en brøkdel (faktisk kun 36 prosent) av det du betaler for. Da har vi et abonnement som er mye rimeligere for deg. Vil du ha det?» Det gjorde dere ikke. Min mor føler deg dum og lurt. Derfor mista dere en nok en kunde.
Hyggelig og hjelpsom når du endelig får svar, men da er du rimelig sliten etter å ha ventet en evighet. Burde kunne ringe meg opp. Chatten kobler seg ned før du får svar