Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telias ansatte virker oppriktig interessert i å hjelpe kunden til kundens beste, fakturer ser ut til å være helt etter avtale. To talt sett er jeg fornøyd.
..med relativt greie priser og svært god dekning..
Kundeservicen hos Telia er alltid like fantastisk! De er imøtekommende og løsningsorienterte hver gang. Slår all annen kundeservice jeg har vært borti. I tillegg tilbyr de gode priser.
Jeg har god erfaring med kundeservice og dårlig erfaring med dekningen fra Telia. Jeg kan ikke bli ringt opp hjemme eller bruke mobildata fordi det er enten ingen dekning eller dårlig dekning. Bruker selv den nyeste iPhone og har ikke opplevd dekningsproblemer med en annen mobiloperatør jeg hadde før.
Selv at dekningskart til Telia viser grønt (uproblematisk) der at jeg bor, kan ikke ha en ordentlig telefonsamtale uten å bli hørt hakkete. Latterlig.
Sender gjerne doble fakturaer og sniker inn skjulte kostnader som ikke hører hjemme noe sted. Bryter inkassoregler på de doble fakturaene og er et sant h... bli kvitt dem, for de fakturerer deg selv etter du har sluttet være kunde hos dem. Elendig kundeservice også - sure og frekke. Styr unna for enhver pris!
DÅRLIG DEKNING HELE TIDEN. Hadde chess og var fonøyd, har aldri ønsket og ha Telia, man kunne spørre kundene før man overfører.