Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter Telia kjøpte CHESS, mister jeg ofte dekning mens jeg er i samtale. Dem jeg ringer til klager at samtalen er hakkete. Jeg hadde aldri slike problemer med CHESS.
Hyggelige ansatte både i telefon og butikk. Rask hjelp. App på telefon synes jeg var bedre før. Kanskje litt dyr.
Alt fungerer som forventet. Fra kundeservice til datamengde og fart.
Telia er åpenbart dyrere enn Chess, og svært mange tidligere Chess kunder vil nok forsvinne etterhvert... Om jeg trenger 1 GB ekstra én mnd, koster det kr.99 - og bonus tilgode fra Chess kan ikke benyttes. (Bonussystemet dekket mitt sjeldne ekstra behov.) Kjøper jeg 5GB, mister jeg jaggu det jeg ikke har brukt innen 30 dager!! Ingen "rollover" da, selv om jeg har betalt ekstra for disse GB!! Ser at det finnes flere billigere tilbydere, og bytter nok innen de 30 dagene er omme...
Veldig fornøyd kunde, har brukt Telia i årevis. Føler at jeg er i gode hender og at de er opptatt av at du som kunde skal få dine behov tilfredstilt. Det er noe dyrere sammenlignet med konkurrentene deres. Personlig betaler jeg gjerne noen ekstra månedlige kroner for å slippe å stresse og bekymre meg. For å ikke nevne festlige kundeservice folkene som fikser knuter og fleiper med deg underveis, de er jammen verd "billettprisen."
Kundeservice tilgjengelighet veldig bra! Mange NetCom/Telia butikker - supert!! Men å opplyse når abonnementet som en har hatt i årrekke plutselig endrer seg, nei det ser de ikke vitsen i!!! :( Når en står der å skal betale for seg og skal kjapt gå inn i nettbanken for å overføre sånn i tilfelle ikke nok penger..... så kommer en ikke inn på nett :0 Og prøver og prøver og får en melding om at mobildata er oppbrukt!!! WHAT!!!??? For første gang i historien har jeg blitt tom for GB!! Dette må være noe galt. Da en kontakter kundeservice så kan de tilby mere ettersom den jeg hadde var utgått, men med for høyere sum og bindingstid!!!! Ja dette er takken for et langt og trofast kundefohold i hvertfall 15 år og mer... Så utrolig skuffet... Vurderer andre leverandører nå
Dyrt. Masse tilleggskostnader. Dårlig dekning etter at vi byttet til Telia.