Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia bare øker og øker prisen på abonnementet, uten å gi noe beskjed eller info om det.
Helt greit, men noe dyrt. Har vært kunde i veldig mange år
Ønsket egentlig å fortsette. Måtte mase på dem for å få tilbud. Trege. Var også villig til å inngå avtale om 12 mnd binding. Fikk allikevel et dyrt og dårlig tilbud. Jeg synes de gjorde en dårlig innsats for å beholde en allerede eksisterende kunde.
For høy pris. For mye tillegg som er udefinisert. For dyrt.
Helt ok og hyggelige folk. Litt problematisk å holde kontakte mellom Vietnam og Norge, skulle gjerne fått råd om å skaffe meg vietnamesisk sim-kort litt tidligere. Men Telia gjorde nok sitt beste ellers…
Meget hyggelig service og gode tilbud, men kunne vært bedre dekning på fritidsboligene
Telia kommer med fantastiske tilbud og legger på flere avgifter som ikke kom frem av tilbudet som du inngikk kontrakten på. Jeg spurte om det var binding, noe de fortalte at det ikke var, likevel får jeg stort gebyr for å avslutte abonnementet. Jeg var påpasselig om å be om kontrakten på e-post, men det eneste jeg fikk på e-post er et pristilbud som ikke matcher faktiske forhold. Rett og slett lureri og helt på linje med katalogsvindel.