Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Mobil
2.5
784 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.5
Middels
784 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#11
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#11 av 13 mobiloperatører
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 784 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
150
73
76
109
376
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Mobil
Telia Mobil har 784 verifiserte omtaler på Bytt.no

Advarsel! Hold unna!

Omtale av  Martin P

Dårlig dekning, min samboer fått bruddgebyr får 4500.-. Vi hadde ingen lyst å bli kunde, etter å ha lest dekningsproblemer ov kundeomtaler. Kundebehandler informerte oss så feil angående angrefristen og da var det alt for seint å si opp avtalen vår. Anbefaler sterkt holde unna, meget stor svindelselskap.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Grusom kundeservice

Omtale av  Magnus S

Hadde et møte med en kundeservice behandler som ikke var noe interessert i å finne løsninger, men heller hakke på meg for og ligge bak med regninger, for første gang som lojal kunde i snart 10 år. Jeg kjenner at det og skulle snakke med en grisefrekk kunderådgiver som hånler av deg og problemene dine gjorde at jeg fikk fullstendig avsmak på hele dritt selskapet. Jeg betaler den dumme regninga når jeg får lønn også bytter jeg leverandør. Dette blir faen meg alt for dumt. Føler meg tråkket på etter 10 år med samarbeid

Tilbake til Telia

Omtale av  Monica L

Jeg hadde Telia i mange år og var en fornøyd kunde, helt frem til jeg for to år siden lot meg lure til å gå over til Ice, da jeg kjøpte en ny mobil. Det angra jeg på etterhvert, da Ice ikke kunne gi meg en forfallsdato som passa til meg, så derfor måtte jeg i to år ringe inn hver måned for å få utsatt forfallsdato! Så tungvindt! Men Telia kunne gi meg en forfallsdato som passer til meg, og også en ferdig utfylt giro faktura via postbrev, noe som Ice ikke kunne (ville). Dessuten kan jeg ringe, sende sms, mms fritt til hele Norden og til Baltikum, og det er et godt tilbud! :) Når det gjelder kundeservice, så er ventetiden på telefon ganske lang, og jeg får ikke tilbud om at de ringer tilbake, tror jeg. Jeg har positiv erfaring med de jeg har snakket med på telefon, men når det gjelder å få hjelp via epost, ser det ut til at ikke alle har nok kunnskap til å være til hjelp, og det er alltid en ny "behandler" som jeg må gjenta det samme til. Alle firmaer har forbedringspotensiale, men jeg kan ikke forstå at det er så mange som er misfornøyd med Telia her, men kanskje de fornøyde ikke har lagt merke til denne siden?

Det dårligste selskapet jeg har vært bort i på 50 år…?

Omtale av  Ola G

Siden Telia tok over for GET har nettet vært jevnlig nede. Svært ofte uten noe form for notifikasjon og frustrasjonen er stor hver gang man må feilsøke gjennom alt annet for bare å finne ut av at de nok en gang ikke leverer. Tidligere når GET var nede et par timer var de raskt ute for å beklage dette og kompenserte alltid i form av gratis leie. Det gjør ikke Telia, selv ikke i dag etter å ikke ha levert hverken bredbånd eller TV signaler på over en uke. «Slik skjer» var svaret…. Det skjedde aldri før. Usedvanlige inkompetente og frekke. Jeg kommer til å fremme en ny løsning til vårt sameie ved neste møte!

Suverent

Omtale av  Andreas

De negative omtalene er for meg merkelig. Jeg har vært kunde hos Telia i det som må være snart 10 år, og jeg kan ikke si noe annet enn at det er helt supert. Fin nettside, grei kundeservice, aldri hadd problem med dekning eller hastighet. Hvert år ringer jeg kampanjetelefonen deres, hvor jeg får bundet meg i ett år mot en kampanjepris. Har det siste året betalt i underkant av 300 kr for 15 GB data. Så vidt jeg kan se, er det ingen som konkurrerer med det.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Funker for meg óg!

Omtale av  Jon E. N

Etter å ha vært mobilkunde i over ett år, må jeg si meg svært fornøyd med Telia. Har fått en ny mobilavtale som jeg er svært fornøyd med - akkurat som jeg ønsket. Har ikke hatt behov for å ringe kundeservice, men har brukt kontaktskjemaet. Fungert veldig bra. Totalt sett må jeg si jeg er svært fornøyd. Har ikke noe å klage på.

The worst internet in norway

Omtale av  Tired

I do not understand how you can advertise and offer internet over 100 mbs or even fail to meet 10% of this speed. Is it just legal scam? On this Internet, even ads on yt cannot be seen. And if someone thinks about playing games, let forget it! regular ping jumps, as if their entire network was one big bundle of tangled lines, terrible network bandwidth and many packets lost ... I have not encountered such terrible conditions! This is probably one of the worst networks, and in addition the TOP 1 of the worst providers in the world.

Telia Mobil har 784 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Mobil mener

Telia Mobil

Har tilegnet profilen
Telia Mobil deltar på Bytt.no

Telia Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Mobil besvarer ikke omtaler

Telia Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR