Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Siden Telia tok over for GET har nettet vært jevnlig nede. Svært ofte uten noe form for notifikasjon og frustrasjonen er stor hver gang man må feilsøke gjennom alt annet for bare å finne ut av at de nok en gang ikke leverer. Tidligere når GET var nede et par timer var de raskt ute for å beklage dette og kompenserte alltid i form av gratis leie. Det gjør ikke Telia, selv ikke i dag etter å ikke ha levert hverken bredbånd eller TV signaler på over en uke. «Slik skjer» var svaret…. Det skjedde aldri før. Usedvanlige inkompetente og frekke. Jeg kommer til å fremme en ny løsning til vårt sameie ved neste møte!
De negative omtalene er for meg merkelig. Jeg har vært kunde hos Telia i det som må være snart 10 år, og jeg kan ikke si noe annet enn at det er helt supert. Fin nettside, grei kundeservice, aldri hadd problem med dekning eller hastighet. Hvert år ringer jeg kampanjetelefonen deres, hvor jeg får bundet meg i ett år mot en kampanjepris. Har det siste året betalt i underkant av 300 kr for 15 GB data. Så vidt jeg kan se, er det ingen som konkurrerer med det.
Etter å ha vært mobilkunde i over ett år, må jeg si meg svært fornøyd med Telia. Har fått en ny mobilavtale som jeg er svært fornøyd med - akkurat som jeg ønsket. Har ikke hatt behov for å ringe kundeservice, men har brukt kontaktskjemaet. Fungert veldig bra. Totalt sett må jeg si jeg er svært fornøyd. Har ikke noe å klage på.
I do not understand how you can advertise and offer internet over 100 mbs or even fail to meet 10% of this speed. Is it just legal scam? On this Internet, even ads on yt cannot be seen. And if someone thinks about playing games, let forget it! regular ping jumps, as if their entire network was one big bundle of tangled lines, terrible network bandwidth and many packets lost ... I have not encountered such terrible conditions! This is probably one of the worst networks, and in addition the TOP 1 of the worst providers in the world.
1.Man må vente opp til 1 time for og få kontakt med kundesenter 2. Utrolig dårlig med og gi tilbakemelding til kunde. Hører ingenting fra kundebehandler 3. Rett og slett et useriøst selskap Ved og lytte til kunden, gi tilbakemeldinger og minke ventetiden til max 5 min vil Telia bli noe bedre.
Jeg syntes det stort sett funker uten prob. Og det har vært mulig og forhandle pris uten problem. Ikke møtt noen som ikke har vært hyggelige hos kundeservice enda. Så vi er fornøyd med våres 4 abn. 😊👍
Telia åpner automatisk for tjenesten Strex uten at man varsles. Etter 6 mnd oppdaget jeg jevnlige trekk fra kontoen via Strex. « Tjensten» viste seg å være spam-SMS fra sportgym1.com som jeg aldri hadde hørt om før. Man får ingen kvittering eller varsel om disse trekkene. Henvendte med til Telia uten at de ville refundere. Telia er i tillegg medeier i Strex