Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde Telia i mange år og var en fornøyd kunde, helt frem til jeg for to år siden lot meg lure til å gå over til Ice, da jeg kjøpte en ny mobil. Det angra jeg på etterhvert, da Ice ikke kunne gi meg en forfallsdato som passa til meg, så derfor måtte jeg i to år ringe inn hver måned for å få utsatt forfallsdato! Så tungvindt! Men Telia kunne gi meg en forfallsdato som passer til meg, og også en ferdig utfylt giro faktura via postbrev, noe som Ice ikke kunne (ville). Dessuten kan jeg ringe, sende sms, mms fritt til hele Norden og til Baltikum, og det er et godt tilbud! :) Når det gjelder kundeservice, så er ventetiden på telefon ganske lang, og jeg får ikke tilbud om at de ringer tilbake, tror jeg. Jeg har positiv erfaring med de jeg har snakket med på telefon, men når det gjelder å få hjelp via epost, ser det ut til at ikke alle har nok kunnskap til å være til hjelp, og det er alltid en ny "behandler" som jeg må gjenta det samme til. Alle firmaer har forbedringspotensiale, men jeg kan ikke forstå at det er så mange som er misfornøyd med Telia her, men kanskje de fornøyde ikke har lagt merke til denne siden?
Siden Telia tok over for GET har nettet vært jevnlig nede. Svært ofte uten noe form for notifikasjon og frustrasjonen er stor hver gang man må feilsøke gjennom alt annet for bare å finne ut av at de nok en gang ikke leverer. Tidligere når GET var nede et par timer var de raskt ute for å beklage dette og kompenserte alltid i form av gratis leie. Det gjør ikke Telia, selv ikke i dag etter å ikke ha levert hverken bredbånd eller TV signaler på over en uke. «Slik skjer» var svaret…. Det skjedde aldri før. Usedvanlige inkompetente og frekke. Jeg kommer til å fremme en ny løsning til vårt sameie ved neste møte!
De negative omtalene er for meg merkelig. Jeg har vært kunde hos Telia i det som må være snart 10 år, og jeg kan ikke si noe annet enn at det er helt supert. Fin nettside, grei kundeservice, aldri hadd problem med dekning eller hastighet. Hvert år ringer jeg kampanjetelefonen deres, hvor jeg får bundet meg i ett år mot en kampanjepris. Har det siste året betalt i underkant av 300 kr for 15 GB data. Så vidt jeg kan se, er det ingen som konkurrerer med det.
Etter å ha vært mobilkunde i over ett år, må jeg si meg svært fornøyd med Telia. Har fått en ny mobilavtale som jeg er svært fornøyd med - akkurat som jeg ønsket. Har ikke hatt behov for å ringe kundeservice, men har brukt kontaktskjemaet. Fungert veldig bra. Totalt sett må jeg si jeg er svært fornøyd. Har ikke noe å klage på.
I do not understand how you can advertise and offer internet over 100 mbs or even fail to meet 10% of this speed. Is it just legal scam? On this Internet, even ads on yt cannot be seen. And if someone thinks about playing games, let forget it! regular ping jumps, as if their entire network was one big bundle of tangled lines, terrible network bandwidth and many packets lost ... I have not encountered such terrible conditions! This is probably one of the worst networks, and in addition the TOP 1 of the worst providers in the world.
1.Man må vente opp til 1 time for og få kontakt med kundesenter 2. Utrolig dårlig med og gi tilbakemelding til kunde. Hører ingenting fra kundebehandler 3. Rett og slett et useriøst selskap Ved og lytte til kunden, gi tilbakemeldinger og minke ventetiden til max 5 min vil Telia bli noe bedre.
Jeg syntes det stort sett funker uten prob. Og det har vært mulig og forhandle pris uten problem. Ikke møtt noen som ikke har vært hyggelige hos kundeservice enda. Så vi er fornøyd med våres 4 abn. 😊👍