Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært mobilkunde i over ett år, må jeg si meg svært fornøyd med Telia. Har fått en ny mobilavtale som jeg er svært fornøyd med - akkurat som jeg ønsket. Har ikke hatt behov for å ringe kundeservice, men har brukt kontaktskjemaet. Fungert veldig bra. Totalt sett må jeg si jeg er svært fornøyd. Har ikke noe å klage på.
I do not understand how you can advertise and offer internet over 100 mbs or even fail to meet 10% of this speed. Is it just legal scam? On this Internet, even ads on yt cannot be seen. And if someone thinks about playing games, let forget it! regular ping jumps, as if their entire network was one big bundle of tangled lines, terrible network bandwidth and many packets lost ... I have not encountered such terrible conditions! This is probably one of the worst networks, and in addition the TOP 1 of the worst providers in the world.
1.Man må vente opp til 1 time for og få kontakt med kundesenter 2. Utrolig dårlig med og gi tilbakemelding til kunde. Hører ingenting fra kundebehandler 3. Rett og slett et useriøst selskap Ved og lytte til kunden, gi tilbakemeldinger og minke ventetiden til max 5 min vil Telia bli noe bedre.
Jeg syntes det stort sett funker uten prob. Og det har vært mulig og forhandle pris uten problem. Ikke møtt noen som ikke har vært hyggelige hos kundeservice enda. Så vi er fornøyd med våres 4 abn. 😊👍
Telia åpner automatisk for tjenesten Strex uten at man varsles. Etter 6 mnd oppdaget jeg jevnlige trekk fra kontoen via Strex. « Tjensten» viste seg å være spam-SMS fra sportgym1.com som jeg aldri hadde hørt om før. Man får ingen kvittering eller varsel om disse trekkene. Henvendte med til Telia uten at de ville refundere. Telia er i tillegg medeier i Strex
Bestilte to abonnement hos Telia, men da jeg skulle ta dem i bruk hadde begge sim-kortene forsvunnet under oppussing. Kontaktet kundeservice som informerte om at det ville koste meg ca 200 å få erstattet disse i butikk. Det er ille nok, men da jeg fikk presentert en regning på ca 400 i butikken var grensen overskredet. Jeg kan ikke se for meg å være i et kundeforhold hvor leverandøren tar seg så grådig betalt hvis det er noe som ikke går på skinner. Jeg gikk heller til etasjen under og fikk med meg sim-kort fra Ice kostnadsfritt. Brukte angreretten men fikk likevel faktura, denne ble slettet etter å ha sittet i tlfkø i ca 15 min.
Dersom man har lyst å bruke 40-60 min hver gang du ringer 05050 på å vente på svar på kundeservice, da anbefaler jeg telia. I tillegg legger de gjerne på om de synes du er en masete kunde.