Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg er på reise utenlands, opplever jeg Telia til å ha forferdelig dårlige roaming partnere, hastighet på nedlasting er sirup. Nå senest siste måned i London og Liverpool - hvor det er mye 3G nett, og når på 4G også fryktelig sirup = mobil bruker også unødig mye batteri på søk. De som har Telenor på tur, opplever ikke i nærheten de samme problemer med jevnt over "sirup"- Her har Telia et stort forbedringspotensiale med og finne gode samarbiedspartnere utenlands.
Til tider veldig dårlig dekning. Samtaler blir ofte brutt.
Telia har vært supert! God kundeservice, fin app til å følge med på abonnement, god dekning og super data. Man får mye for pengene, men kunne gjerne fått litt mere data.
Jeg kjøpte telefon og har betalt abonnement i omtrent et år. Så sluttet telefonen å fungere. Først chattet jeg med kundeservice i helga og ble lovet at teknisk support skulle kontakt meg på mandag. Det skjedde ikke. Uka gikk. Chattet igjen med kundeservice som kom med mange forslag til hva jeg kunne prøve selv for å få telefonen til å virke. Så kunne de plutselig ikke hjelpe meg mer, for de var stengt for dagen. Snakket med kundeservice på telefon i 20 minutter uten noe annet enn ville forslag til hva jeg kunne prøve for å kanskje få telefonen til å virke igjen. Til slutt måtte jeg kjøre til en Teliabutikk for å få lånetelefon og få levert den defekte telefonen. Jeg har vært uten telefon som fungerer i over ei uke og Telia ser ikke ut til å skjønne at folk faktisk har bruk for telefonene og abonnementene vi betaler for.
Fantastisk kundeservice. Gode dekninger. Godt utvalg i tilleggstjenester.
Det står ikke i detaljer hva jeg har brukt penger på i fakturaen.
Vært kunde 10 år i Phonero - uten anmerkninger - byttet da Telia hadde bedre telefon tilbud akkurat da - Dårlig start som ny kunde i Telia - de lover gull og grønne enger - men det er bare pr telefon....