Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg kjøpte telefon og har betalt abonnement i omtrent et år. Så sluttet telefonen å fungere. Først chattet jeg med kundeservice i helga og ble lovet at teknisk support skulle kontakt meg på mandag. Det skjedde ikke. Uka gikk. Chattet igjen med kundeservice som kom med mange forslag til hva jeg kunne prøve selv for å få telefonen til å virke. Så kunne de plutselig ikke hjelpe meg mer, for de var stengt for dagen. Snakket med kundeservice på telefon i 20 minutter uten noe annet enn ville forslag til hva jeg kunne prøve for å kanskje få telefonen til å virke igjen. Til slutt måtte jeg kjøre til en Teliabutikk for å få lånetelefon og få levert den defekte telefonen. Jeg har vært uten telefon som fungerer i over ei uke og Telia ser ikke ut til å skjønne at folk faktisk har bruk for telefonene og abonnementene vi betaler for.
Fantastisk kundeservice. Gode dekninger. Godt utvalg i tilleggstjenester.
Det står ikke i detaljer hva jeg har brukt penger på i fakturaen.
Vært kunde 10 år i Phonero - uten anmerkninger - byttet da Telia hadde bedre telefon tilbud akkurat da - Dårlig start som ny kunde i Telia - de lover gull og grønne enger - men det er bare pr telefon....
Måtte ta kontakt med kundeservice to ganger FØR mobilabonnementet var aktivert pga tull. Deretter fire ganger den neste uken pga overfakturering, velkomstdata som ikke var aktivert og igjen overfakturering. Så 6 ganger måtte jeg ta kontakt med kundeservice pga tull fra Telia sin side, bare på to uker. Takk, men nei takk altså. Har aldri opplevd maken fra et selskap, men fint å vite at Telia er utelukket som selskap i fremtiden.
Jeg har brukt Telia i alle år, de har en fin App, og veldig god kundeservice. Det er også veldig god dekning der jeg er. Men jeg skulle ønske de ikke hadde noe bindingstid.
Jeg er fornøyd, har hvert kunde i 18 år, når det het Netcom.