Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Virker umulig å få kundeservice til å gå med på at deres avtalebetingelser kan være til å misforstå og totalt uinteressert i å finne en løsning på det som fra min side "beviselig" var en feil fra Telias side. Dårlig dekning mange steder utenfor tettbebyggelse og uten på mange steder hvor det er spredt bebyggelse. Høye priser på databruk for voksne. Det positive som nevnes er at abonnementet har virket til enhver tid, og at fakturaene kommer...
Som bosatt i distriktet er jeg avhengig av god dekning. Det har jeg i dag hos Telia. Jeg ønsker at Telia kommer etter de andre selskapene når det gjelder datamengde i forhold til pris. Eller er jeg meget fornøyd med appen, som gir meg full oversikt over databruken, forfall, faktura etc. Alt i alt, ganske fornøyd.
Farter både på land, i bil og sjø, da til hytte ut i Helgelands øyrike. Opplever veldig god dekning.
Fungerer helt greit. Jeg har ikke hatt noen opplevelser - verken positive eller negative - som gjør at jeg kan si mer enn det.
Meget bra, har aldri hatt problemer med Telia. Har hatt med de å gjøre en god stund, kan trygt anbefale til andre.
Det som er bra med Telia er hvis flere går samen så får man 30 kr trekket fra mitt Telia abonnement koster nå 169 kr måneden med 1 Gb. Jeg var egentlig Chess kunde men dem gikk over til Telia og da ble jeg med dit jeg er meget fornøyd med prisen på 169 i måneden.
Vanskelig å finne riktig mengde data, ekstrapakker «databoost» som varer en time e.l. er et veldig dårlig alternativ, jeg opplever å måtte sette opp abonnementet og ned og bytte hele tiden. Noe som i det store og hele koster unødvendig, enormt mye penger! Vanskelig å få samlet regning (savner familie abonnement, da jeg har det økonomiske ansvaret for flere abonnementer her- har vært i kontakt med kundeservice opptil flere ganger, men selvom de lover å fikse opp i det skjer det aldri. Også dårlig dekning til tider, men ikke noe utover det vanlige. Appen henger litt etter, og går ikke ann å justere/bytte abonnementet sitt der. Litt rotete og uoversiktlig, med forskjellig innlogging i app og nettside gjør at det fort kan bli mye surr da en må logge ut og inn mellom abonnementer. Om man ikke har fotografisk hukommelse når det kommer til å huske en rekke passord og tall osv. Jeg har ADHD og dyskalkuli (lese og skrivevansker ang tall) og for meg er dette en tålmodighetsprøve som jeg lett kunne vært uten.