Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia er et fantastisk mobilselskap. Er veldig fornøyd med kundeservice og verdi for pengene!
Som gammel Tele2 kunde skulle vi få samme vilkår etter å ha fusjonert til Telia. Dette ble dårligere vilkår der kostnadene flyter på om vi er utenfor Norges grenser. Kundeservice var lite behjelpelig. Dekningen er dårligere enn Telenor hvor jeg befinner meg.
Som fornøyd kunde av Tele2 i en årrekke er det skuffende å bli overført til dette selskapet. Siden jeg hadde et fordelaktig billig abonnement fra Tele2 får jeg «så klart» ikke nye og flotte ting som «roam like home», selv ikke som langvarig lojal kunde. Som lojal Tele2-kunde kunne jeg i det minste få en og annen god deal hvis jeg ville, men med Telia er det bare å glemme det. Jeg hopper glatt over til et annet selskap den dagen jeg finner et akseptabelt abonnement og firma.
Knall bra dekning og hastighet. God kundeservice med forskjellige måter å få hjelp på; epost, chat, telefonsamtale og butikker.
Overhode ikke dekning. Har problemer med både å få ringt ut og å motta samtaler. ☹️Til høsten er det over igjen til Telenor, dem har også en mye bedre kundeservice og ikke minst dekning.👍
Telia har virkelig stått på de siste årene og dekningen har blitt meget god. Kan ikke sammenliknes med NetComs gamle dekning. Bor i en liten kommune midt ute på landet og her har Telia 2, 3 og 4G. Telenor som skryter uhemmet av sin dekning tilbyr på samme sted kun 2G.
Veldig dyrt, plutselig får man en ekstraordinær betalesum... ;( Veldig bra dekning og internett, ingen roaming, men prisen er altfor høy.